Ik geloof dat mijn kleine jongedame de 'ja-maar-mamma-het-spijt-me-dat-dit-nu-de-uitkomst-is-maar-ik-bedoelde-het-goed-heus-werkelijk-waar!'-fase is beland. Ze heeft haar eerste, echte streek uitgehaald. Wie, oh wie heeft er ook deugnietenfoto's van hun kleintje? Ik zal beginnen. Kleintje was namelijk net uit het badje, en ik was de badspulletjes op aan het ruimen terwijl pappa de afwas stond te doen. We waren dus heel eventjes in de keuken en hoppa: Zie hier het resultaat.
Hahahah dat koppie ook met die vinger in dr mond! Geweldig! Hier nu even geen foto's (telefoon is net geleegd)
Hier had hij de afstandsbediening gevonden waar hij niet aan mag komen. Hij keek heel betrapt maar de eerste reactie jammer genoeg niet op beeld haha
En in dit hoekje mag hij niet komen vanwege kabels dus ik zette die garage ervoor. Hij was heel stil en toen ik keek zat hij daar en had ook nog eens de garage ongeveer terug op zijn plaats gezet. Echt zo van " ja wat? Jij hebt mij hier neergezet! Ik heb niks gedaan lalalaaa"
Haha heerlijk topic!! Hier ook zo'n deugniet. Op de eerste foto heeft hij 3 rijen van dvd's en cd's + een ventilator omgegooid (staan in onze slaapkamer bij gebrek aan een kast). Op de tweede foto heeft hij de wc-rol ontdekt en dat alles op 1 dag Bekijk bijlage 398551 Bekijk bijlage 398552
Leuk topic! Heb helaas geen foto's van stoute kids. (Nu lijkt het net alsof die van mij nooit ondeugd uithalen ).
Geweldig topic en foto's dames. Onze kleine gisteren, aan de laduree macaron hihi Bekijk bijlage 398554
Wat een scheetje! Veel te lief om stout te noemen. Hahaha, die koppies van die kindjes. 'Wat? Ik doe toch niks!?' Keep them comming, dames.
Geweldig dit!!! Ben bang dat ik straks een mega boefje ga krijgen, die heel veel streken uit gaat halen, maar voor nu is ze nog ff iets te jong . Ik geniet nog even van m'n rust en van alle leuke foto's die voorbij komen
Vergis je niet hoor! Op die leeftijd heeft mijn dochter eens aan de stop van het badje zitten wrikken en wroeten. Aangezien we haar altijd in de woonkamer wassen, hadden we ineens een zwembad op de laminaarvloer! (Was dan wel weer heel attent van haar, aangezien het erg warm was die dag)
Op het kinderdagverblijf "gedoogd" lekker knoeien. In het begin een "bah-wat-is-dat-gezicht", voorzichtig voelen met 1 vingertje maar dat was zo te zien snel voorbij😆
Ik heb ook nog een leuke van mijn oudste draak in haar jonge jaren hahaha. Ze was ontzettend boos omdat ik zei dat ze niet aan de radio mocht komen... Het resultaat;