Mijn dochter is inmiddels 3 maanden. Ze wordt snachts wakker rond een uur of 4. Ik vraag me af of ze honger heeft of niet. Wanneer ik een speen erin doe, slaapt ze wel weer verder maar is ze wel snel weer wakker. Als ik dan de speen er weer in doe slaapt ze ook weer verder. Wanneer ik haar voeding geef (drinkt ze niet helemaal leeg) slaapt ze wel door tot de volgende ochtend.
Dan zou ik meteen een fles geven, dan heeft ze gewoon honger lijkt me. Heel normaal met pas 3 maanden.
Met 3 maand zeker gewoon voeden. Op deze leeftijd is elke 3 uur drinken heel normaal en gezond. Een stukje langer in de nacht mag als ze het zelf pakken, maar hoeft niet
Ja dan heeft ze honger. zou sowieso gelijk een fles geven, dat kost jezelf ook minder moeite dan eerst kloten met een speen en elke keer wakker worden
Ik geef altijd in eerste instantie de speen. Als hij daarna doorslaapt dan laat ik dat zo. Als hij zich vervolgens binnen korte tijd weer meldt dan geef ik hem de fles
Ja hoor ik denk gewoon honger. Ik probeerde ook altijd 1x de speen, maar als ze daar niet lang tevreden mee waren dan gaf ik vervolgens gewoon een fles. En op een gegeven moment herken je het slaappatroon van je kind wel een beetje. Ik wist hier vaak dat als ze rond 2.00 kwamen een speen nog wel eens kon helpen. Kwamen ze om 4.00 dan was het gewoon tijd voor een fles. Beiden kregen op die leeftijd rond 20.30/21.00 de laatste fles geloof ik.