Wel of geen handschoentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal26, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Het wordt natuurlijk nu een stuk kouder.
    Ik heb nu een nieuw jasje dasje en mutjse voor onze dochter van Noppies.
    Alleen nu is mijn vraag is het ook verstandig om handschoentjes erbij te kopen?
    De een zegt dat het weggegooid geld is en dat ze het nooit hebben gebruikt, die doen dan de mouwtjes over de handjes.
    En de andere zegt wel doen wij gebruiken het veel.
    Hebben jullie wel handschoentjes voor jullie kindjes, en is het makkelijk dragen voor een kindje van 1?

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb altijd handschoentjes gehad. En mijn jochie hield ze ook gewoon aan, pakte dingen buiten gewoon met zijn handschoenen op.
    De mouwen zijn niet altijd lang genoeg, en dan nog kan de wind naar binnen tochten. Niet fijn als het echt heel koud is..

Voor die paar euro ;)

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ja inderdaad heel duur zijn ze niet.
    Maar ik wil natuurlijk die van noppies ;) die bij de jas past, dus ik ga ze maar even bestellen.
    Alleen nu weet ik niet welke maat ik moet pakken, mijn dochter heeft vrij kleine handjes dus ben aan het twijfelen maat 2 of 3

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik zou ze snel bestellen.
    Vorig jaar was ik iets laat met het kopen van mutsen/sjaal en wanten. Kon bij H&M toen nog net 1 set kopen van dezelfde soort. Daarna waren er alleen nog sjaals ;)

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb dit jaar ook weer braaf handschoentjes gekocht, maar die van mij wil ze dus echt niet aanhouden (vorig jaar ook al niet). Hij trekt ze constant uit en gooit ze weg. Ik deed dus maar noodgedwongen de mouwtjes over zijn handen, maar als het keihard vriest is dat niet echt comfortabel hoor...

6. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    ik heb ze ook gekocht.
    Geen idee of ik ze ga gebruiken. Ik hoop het wel.
    Lijkt me wel handig voor hem om warme handjes te hebben in de winter.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben ze vorig jaar heel veel gebruikt. Eerst wilde meneertje ze niet aan, maar hij kwam er al snel achter dat z'n handjes toch wel erg koud werden met het fietsen, dus toen bedacht 'ie zich en hield 'ie ze netjes aan. Ook met spelen in de sneeuw enzo vind ik het erg fijn. Voor dit jaar dus ook weer een paar gekocht.

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik denk dat je handschoenen zeker wel nodig hebt. Hier hebben we sjaal, muts en handschoenen. Hij heeft zijn winterjas aan, maar de rest nog niet. Moet even wat kouder zijn anders heeft hij er straks niets aan als het echt tegen het vriespunt is.

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ze ook altijd gebruikt.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.065
    3.859
    113
    Hier ook handschoentjes, al van baby af aan. Wel die aan zo'n touwtje zitten die je door de jas heen kunt halen, anders ben je binnen de kortste keren een wantje kwijt.

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    He wat balen zeg. Ik wilde wantjes bestellen www.kinder-kledingtekoop.nl alleen helaas hebben ze niet meer de kleur die ik wilde.
    Ik heb van die site nog een tegoedbon.
    Ik heb namelijk dit jasje Noppies Winterjas 0540379 - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online

En ze hebben alleen nog maar deze handschoenen Noppies Wantje/handschoentje 0554821 - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online
    en deze Noppies Wantje/handschoentje 0555165 - Detailgegevens van Kinderkleding, babykleding en feestkleding online

Maar die kleuren er natuurlijk voor geen meter bij :(

12. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb wantjes voor Julia, aan een touwtje. Ideaal! Hangen altijd aan haar jas vanaf deze week, en soms als het ergens koud is of het waait hard, dan doen we ze aan. Handschoentjes heb ik toevallig tweedehands gekregen, maar ik gebruik ze (nog) niet.

13. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik zou ze wel kopen. Hier heb ik ze altijd gebruikt voor mijn dochtertje. Toen ik haar jas met bijpassende wandjes en sjaal kocht dacht ik dat een muts niet nodig zou zijn (ze had het altijd warm) maar toen het ging vriezen was het een ramp om nog een bijpassende muts te vinden. Hier koop ik dus voortaan alles compleet.

14. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Mijn dochter deed vorig jaar haar wantjes al uit.. toen heeft oma handmofjes gebreid (van die, eh, wantjes zonder vingers.. dus met een gaatje voor de duim en dan zijn de vingers 'vrij') en die hield dochter wel aan. Is wellicht iets minder warm dan wantjes, maar warmer dan niets. Ik ga ze dit jaar weer gebruiken, en ze past ook haar wantjes nog dus die krijgen ook gewoon een herkansing. Ze gaat vast wel snappen dat ze er warmere handjes in heeft :)

Deel Deze Pagina