Heeft iemand ervaring met het volgende of weet iemand of ik iets moet ondernemen. Mijn baby van 3 maanden lag net naast mij op de bank en mijn peuter was spook aan het spelen en dacht (met een deken over zijn hoofd) dat hij wel op de bank kon vallen. Hij viel dus met zijn hoofd boven op de baby, ik dacht eerst dat hij op zijn voorhoofd viel. Maar toen ik de baby vasthield bleek hij een bloedneus te hebben. Is dit ernstig, moet ik misschien naar de hap of kan het niet zoveel kwaad. Baby viel redelijk snel daarna bij mij in mijn armen in slaap.
Ik ben helemaal niet iemand die naar een ha of hap rent maar zelfs ik zou even bellen. Je kindje is nog erg jong
Bedankt allemaal. Ik heb toch al redelijk snel naar de hap gebeld, want toen hij sliep, sliep hij ook super diep in 1 keer. Dus vond het toch een beetje eng. Helemaal gechecked daar, was gelukkig niks vreemds te zien, hij reageerde gelukkig goed. Wel een wekadvies gekregen.
We hebben hem gisteravond de hele avond beneden gehouden en hij is bijna de hele tijd wakker geweest. Vannacht heeft hij perfect geslapen, gelukkig. Hij is wel huilerig vandaag en heeft vanmiddag bijna niet geslapen, zal wel van de schrik zijn. Vanaf woensdag moet hij naar het kdv, dan moet ik weer gaan werken, zal ook wel druk voor hem zijn.