Oké hier hoort een kleine uitleg bij. Het beeldje wat je op de foto ziet is een beeldje dat van mijn opa was. Niemand wou dat beeldje hebben toen hij overleden was, en nu hebben mijn broertjes en man een spel dat ze continu dat beeldje bij elkaar moeten verstoppen. (dus dat je omkijkt en ineens dat beeldje op je kast staat) Nou goed, in de kraamweek komen mijn broertjes natuurlijk op bezoek. En later kwamen we er achter dat het beeldje in de box lag. Man wou laten weten aan mijn broers dat het beeldje gevonden was en een foto sturen via whatsapp. Maar op dat moment begint Sophia hard te huilen. Dat leverde deze foto op:
Foto 1: - no pictures please! - evil thoughts - lekkere gekke bek trekken - lekker gekotst op papa Foto 2: Weet of jullie die ook echt grappig vinden maar ik lig elke keer in een deuk als ik ze zie... Alsof ze selfies heeft gemaakt
Een beetje ene te lichte foto en een te donkere, maar dat zijn de laatste foto's die ik heb waarbij ze gek kijkt
Paar uur na de geboorte, 's avonds laat net thuis en Caitlyn geinstalleerd in de wieg. Ze schrok nogal van de flitser