Whahahahaha! Geweldig dit!! Op de linker bovenste foto is ze net een paar dagen oud en lag na de fles zo bij me te slapen. Op de linker onderste foto ligt ze in de bog met een badjasje om haar heen. Zo schattig toen ik zag dat de muts over haar hoofd heen was gezakt. En dan die grote ogen hahahah! De rechter foto is gemaakt met een slabber die we van vrienden hebben gekregen toen ze 4 weken oud was. Hylarisch om te zien dat de slab bijna net zo groot is als madammeke
Geweldige foto's! Vooral doorgaan met spammen ik doe ook mee, kunnen jullie raden wat Bas hier aan het doen is?
Foto 1: jong geleerd oud gedaan Foto 2: wat is dit nu weer? Nieuwe knuffel gekocht en hij zag hem voor het eerst Geweldige plaatjes komen er weer voorbij Bekijk bijlage 380705
Ik lig helemaal in een deuk om die foto's hier allemaal! Ik kan zelf wel een album vullen met grappige foto's. Hier een paar: Foto 1: Bakkie troost Foto 2: Dit krijg je als je de haartjes wast met Pokon in plaats van Zwitsal! * Even gewijzigd, ik vond het bij nader inzien toch niet zo'n goed idee om foto's te plaatsen waar ik zelf ook op sta. Dus even twee andere foto's. Het mag de pret (volgens mij) niet drukken! *