baby blunders

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eefke84, 30 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Wij de eerste paar dagen, voel me er nog steeds schuldig over.

Kleine wou niet goed uit de fles drinken. Dus slim als ik dacht te zijn tegen man:'haal maar zo'n standenspeen op,dan kunnen we wel kijken uit welk gaatje het het beste gaat'
    Dus zo gezegd, zo gedaan. Toch maar op het kleinste gaatje, en dat ging wel goed.Alleen begon er op een gegeven moment melk langs haar mond te lopen. Man en ik kijken elkaar aan. 'Hmm, zou dat zo horen? Nou ja ze kan er in ieder geval wat uitkrijgen'

We hebben haar gewoon een paar dagen zo gevoed,:$ ook tegen visite gezegd dat ze een beetje raar drinkt dus een spuugdoekje naast haar mond voor de lekkende melk...

Ik voelde me echt zo stom toen ik het hier toch eens ging opzoeken, de speen was natuurlijk veeeeel te groot:).

2. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    mijn blunder was gisteren....nu ja, blunder, ik vond het toch knap lullig van mezelf...

baby in de box gelegd, op zijn buik...hij was lekker tevreden.
    ik achter de laptop beetje op deze site aan het kijken:)
    kijk ik na een paar minuten in de box, is hij voor het eerst van zijn buik naar zijn rug gerold...En ik heb het niet gezien.

Die week daarvoor had hij al van zijn rug naar buik gerold waar ik gelukkig wel getuige van was...maar ik vond dit toch knap lullig van gisteren...

eigen schuld dikke bult....schandalig toch, dat je de ontwikkeling van je kind mist omdat je achter de laptop zit hihihi

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik was eens het traphekje vergeten dicht te doen. En dacht inene wat is het rustig hier! Ik kijken en nergens mijn zoon te bekennen en ja in ene hoorde ik hem boven! was meneer zelf de trap opgeklommen en was boven aan het rond scharrelen... pfff dan denk je achteraf echt "wat had er allemaal wel niet kunnen gebeuren" hij had van de trap af kunnen vallen e.d. gelukkig is het goed afgelopen ;) Maar het hekje vergeet ik nooit weer dicht te doen! haha.

O ja en 1x was ik even buiten achter huis. Mijn zoon kon nog niet lopen alleen nog maar kruipen. Ik had de achterdeur dicht gedaan anders zou mijn zoon naar buiten kruipen zonder jas ;) Maar ik zou weer in huis en wat had mijn zoon gedaan? de dievenklem op de deur gezet dus ik kon er niet meer inkomen! Mijn vader is via een raam naar binnen gegaan later en heeft mij er weer ingelaten haha.

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ai ai die pony had van mij een beste klap op zijn neus gehad wat een ellendeling.
    Misschien op de kinderboerderij aangeven dat ze op moeten passen met dat beest.

Even denken mijn blunders tot nu toe.

jaslene aan het aankleden in de ochtend om de dag echt te starten.
    Kleertjes aan, vitamine druppels en haar in de lotion.
    Had de lotion in mijn handen gedaan en heel dom over haar lijfje richting haar verplaatst.
    Ineens begint ze te brullen en mama gaat nog even rustig verder met de haren in model brengen.
    Kijk ik 2 tellen later naar haar snoetje, was er een druppel haarlotion precies in haar ooghoek gevallen, arm schaapje.
    Dat was het gelukkig ook wel maar ze is pas 4.1/2 maand dus er zal nog genoeg komen denk ik.

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.727
    628
    113
    wat kan je je toch schuldig voelen he...

Wij hebben een keer een te warme fles gegeven... weliswaar niet gloeiend maar toch wat te warm. Gelukkig niet haar mondje verbrand ofzo.

Ben weleens toen ik met haar naar boven liep met haar hoofd tegen de trapleuning gestoten en een keer tegen de deurpost.

Een keer was ze eindelijk stil na behoorlijk wat gehuild te hebben, ga ik haar een badeend laten zien (met licht en geluid erin). Ze lag op de commode. Zij kijken, laat ik 'm op dr hoofdje vallen.... meteen weer huilen natuurlijk. Ze vind het ding nog steeds stom!

6. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Een tijdje geleden lagen we op bed en Camila wilde de andere borst dus ik tilde haar over me heen. Ze gaf alleen niet mee. Resultaat: elleboogje uit de kom...........

7. voske

voske Actief lid

15 nov 2007
    228
    0
    0
    mijn grootste blunder was een tijdje geleden. ons mupke lag lekker boven te slapen... ik ging even de stad in en manlief zou thuisblijven... hij was wat in de schuur aan het rommelen dus ik geef hem de babyfoon. Ik weg... draai ik uit gewoonte de achterdeur op slot. manlief met de babyfoon maar zonder sleutels en telefoon in de schuur en een mupke boven die wakker is... man is over de poort geklommen en heeft toen naar mijn ouders gebeld die zijn 3 km gaan rijden en hebben de deur open gedaan.. ik kwam niks vermoedend thuis... en vroeg ik leuke middag gehad? :-S

8. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    mijn vriend heeft een x iets stoms gehad, we lagen helemaal in een deuk! komtie:

als je de maxicosi in de auto zet moet je altijd die draaghendel naar beneden slaan. hadden we gedaan. tilt mijn vriend jamie een uur later zo uit de auto (dus zonder die hendel terug in draagstand te zetten) twas maar goed dat jamie goed vast zat... zijn hoofdje was helemaal naar de grond gericht, hij had er zo uitgegleden had hij geen gordels aangehad :D ik zeg heel serieus? hoe heb je jamie nou weer vast :D:D

ook een x gehad dat we jamie niet hadden vast gemaakt in de maxicosi... moesten een uur rijden en kwamen er pas thuis achteR! gelukkig niks gebeurd onderweg.

ook een x zijn koppie gestoten tegen de deurpost van de auto toen ik hem uit de auto wou halen

en zo nog wel meer dingen hoor :)

9. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    Ik schaam me rot, maar ik wil het toch even vertellen. Om te beginnen.. Mijn dochter is tot 3 dagen geleden nog NOOIT gevallen of wat dan ook.

Ik zei al een tijdje, die box en het bedje moeten naar beneden, straks staat ze ineens en valt ze eruit!

Nou, ik helemaal netjes het bedje lager gezet, zodat als ze zou staan precies met d'r schoudertjes tot de rand zou komen...
    Ik had er niet eens bij stil gestaan dat ze hier misschien wel overheen zou komen. Dus ze wou nog niet slapen, lag een beetje muziek te maken (met de fles langs de spijlen) en opeens hoor ik een knal en keihard gehuild.. M'n hart zat in m'n keel en rende d'r kamertje in.. en daar lag ze, op de grond naast het bedje..

Hoe dit ooit heeft kunnen gebeuren snap ik nog steeds niet.. Maar goed.. d'r bed ligt nu letterlijk op de grond..

Gelukkig heeft ze helemaal niks! Maar ik voel me echt stom omdat het niet eens in me opgekomen is dat ze hier misschien nog uit had kunnen vallen:(

En over die pony, ik zou het zeker doorgeven aan de kinderboerderij!
    & de schoentjes, ik heb zo het idee dat mij dat ooit ook nog wel gaat gebeuren hihi

10. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Mijn blunder was op 1ste kerstdag bij m,n schoonmoeder , ze had leuke schoen/slofjes gekregen en die wilde ik even bij haar aandoen....
    Maar dr hiel ging er niet in dus ik begon een beetje te proppen en ik zag haar gezichtje al vertrekken...(ik dacht nog : komop niet zo aanstellen....)
    Even later nog eens geprobeerd maar toen even de binnenkant gecheckt ..... zat er nog z,n prop in.... ooooh wat dom...

11. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Leuk topic dit! Zitten echte leuke en schattige verhalen bij. Vooral dat doorknippen van het rompertje, super!

Altijd als mijn vriend Milan de luier om deed lekte de luier door. Dus hij een keer de luier omgedaan en mij geroepen. "Kijk jij maar eens wat ik nou fout doe" zei hij. Dus ik kijken. Steekt gewoon aan de zijkant zijn piemeltje uit de luier! ;) Kwam echt niet meer bij!

Toen Milan 4 weken oud was ging ik de flessen, spennen, atvent bekers enz uitkoken. In 1 grootte pan, alles maar gehad.

Nou had Milan in zijn broek gepoept dus ik naar boven om zijn luier te verschonen. Op het moment dat ik boven was was ik die pan totaal vergeten. Dus Milan even in bad gedaan, boven afgestoft, bed verschoont, de strijk gedaan. Ondertussen wel denken " wat ruik ik toch?!". Maar de buren waren aan het verhuizen dus dacht dat ze aan het zagen waren ofzo.
    Ik na 2 uur even naar buiten kijken, buren niet thuis. En de geur werdt alleen maar erger. gaat opeens het rookalarm af. Eerst beneden, daarna boven en daarna die op de zolder.

En gewoon nog steeds niet doorhebben wat er aan de hand is.

toen ik naar de beneden liep zag ik een walm rook onder de deur uitkomen :$. En het ergste is, ik wist nog steeds niet wat er nou was (hormonen zullen we maar zeggen ;))

Dus ik eerst naar boven gerend, Milan uit zijn bed geplukt. Naar de buren gerend en daarna terug om te kijken wat er aan de hand was.
    Was alles gesmolten. Er zat alleen nog een groen/zwart papje onder in de pan. Duur geintje. En die geur en weken blijven hangen :(.

Gelukkig is het allemaal goed afgelopen, maar wat had het anders kunnen zijn. Als Milan in de box lag te slapen bv.
    Schaam me er nog steeds voor...

12. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

De draagbeugel van de maxi cosi moet juist omhoog staan!!!!

13. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Dat dacht ik ook idd

14. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard

Ik dacht precies hetzelfde, rijden is omhoog dus draagstand en bij het uithalen beugel omlaag. Ik moet bekennen dat ik hem ook wel eens vergeten ben omhoog te zetten, maar ik kwam er altijd vrij snel achter omdat ik zo'n achteruit kijk spiegeltje heb hangen en dan miste ik iets hihi dus voor wij de straat uit zijn staat hij weer omhoog. De gordeltjes ben ik dus nog nooit vergeten.
    Wel had mn vader vanmorgen de gordels verkeerd om gedaan hahahaha onder zn okseltjes door. Ik zie mn ventje dus raar zitten en miste iets over zn schoudertjes dus ik vraag mn vader of hij hem wel vastgemaakt heeft ja ja zegt hij dus ik weer vragen hoe dan en toen ging er bij hem een lampje branden. Oh verhipt zegt tie onder zn oksels door, ik vond ze al zo makkelijk dicht gaan;). snel gestopt bij zo'n vlucht strookje en hem goed vast gemaakt hahahahaha.

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik heb precies hetzelfde gehad!:) ik dacht ook echt dat ik stikte toen ik de keukendeur opendeed,gelukkig was mijn dochtertje er een stuk vanaf en heeft mijn vriend het probleem opgelost,en dat is zeker een duur grapje!!:)

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.251
    7.289
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat van het traphekje is mijn zwager ook overkomen.... alleen is de kleine dus wel helemaal naar beneden gevallen.... gelukkig niets aan de hand behalve wat schaafwonden. En een enorm schuldgevoel uiteraard, zelfs ik had er een echt rotgevoel over terwijl het mij gelukkig nooit overkomen is.

Hier geen traphekje beneden, maar Eva klimt ook niet naar boven. Ze heeft het 3 keer geprobeerd en toen zijn we zo boos geworden dat ze het echt niet meer doet. Maar we houden het wel in de gaten, ik wil niet dat dat de volgende blunder wordt ;)

En de beugel van de maxicosi moet inderdaad tijdens het rijden altijd omhoog staan! Ik had altijd de zonnekap eraan vast, dan zie je het eerder als je het vergeten bent.

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dat heb ik ooit ook meegemaakt!
    Alleen had ik de pan opgezet en was ik daarna doodleuk gaan slapen.;)
    Alyna werd een paar uur later voor de voeding; het was één zwarte rookwalm in de keuken.
    Gelukkig kon ik nog ergens uit de kast een ander flesje opduikelen, maar al m'n Difrax flessen en spenen zaten in die pan.;)

Tja hormonen/vermoeidheid...;)

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hmm hier toch ook wat blunders geloof ik!

Zo heb ik echt een aantal keer (dus niet eens 1x doen en volgende keer zorgen dat het gewoon niet meer gebeurd) gehad dat ik met 1 of 2 kindjes op mn armen liep, dan de deur door wilde lopen en dan dus precies met een koppie tegen de deurstijl aan stootte :)! Gelukkig nooit zo hard dat er een blauwe plek was ofzo. Maar wel 1x gehad dat er een krijspartij achter aan kwam!

En die keer dat vriendlief een fles aan de kleine zat te geven toen we op visite waren en na een paar minuten toch maar eens ging kijken waarom er toch haast uit die fles gedronken werd, maar de kleine wel echt aan het zuigen was ... hadden we die keer zo een dopje onder de speen gedaan zodat het niet zou gaan lekken (hadden de fles verwarmd van thuis meegenomen) en dat dopje had ie er dus niet uitgehaald. Kleine lag dus aan een speen te zuigen waar niet eens melk uit kon komen ... de slaperd ;)! Haha!

Maar de domste blunder vind ik toch wel die keer dat ik ging wandelen, lekker verliefd in de wagen aan het turen was tijdens het wandelen en ik ineens stil stond ... huh ... ja hoor, was ik gewoon tegen een paaltje aan gewandeld met de wagen :) :)! Hoop echt zo dat niemand dat gezien heeft ;)! Gelukkig sliepen de kleintjes gewoon lekker door!

Echte domme mama en papa hier dus :p!

19. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ik heb tot 2 keer toe de volle magnetronsterilisator in de magnetron gezet zonder water, handig als alles wat je hebt erin zit en gesmolten is.

Mijn zoontje had een keer een dop in zijn schoen gedaan, ik helemaal vergeten, dacht nog wat gaat dat schoentje lastig. maar hij klaagde niet. Toen ik thuis kwam, had hij een gescheurde teennagel, arm manneke.

Ook ik heb mijn zoontje wel eens tegen de deurstijl laten bonken, en met het in zijn autostoeltje zetten gaat het ook niet altijd vlekkeloos;)
    Hij heeft een keer een paar uur met een poepbroek gelopen, niks gemerkt, ik kreeg het bijna niet van zijn billen, heb hem toen maar in bad laten weken, voor ik hem waste.

Ze zijn soms zo snel en stil, het komt hier nog wel eens voor dat ik net een stap vooruit zet en hij ineens voor me staat, loop ik hem zo omver, hij vind het zelf wel grappig:p

Ik vergeet nog wel eens wat, hij heeft er zijn eigen uitdrukking voor. Doet zijn handje tegen zijn wang, schud met zijn hoofd en zegt, mamamamama:D

20. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hihi wat een verhalen wel goed want zo blijf jezelf beetje attent op die dingen!!

ik had vd week savonds laaste fles luier verschoont rompertje dicht en laatste knoopje ik dacht waarom gaat ie nou niet dicht ik drukken drukken....zit het velletje ertussen aaaaaah zielig mupke en ze gaf gwoon geen kick er zat wel een blauwe bloeduitstorting heel klein natuurlijk......ow ow wat heb ik me schuldig gevoelt....met een half duffe kop..nou gebeurt me dus geen tweede keer meer haha

liefs sjaantje

Deel Deze Pagina