Erg leuk topic, Ik was ook al aan het denken en ik heb wel 1 hele grote blunder. vriendin van mij was bij ons op bezoek en die ging weg, romy zat al in de box dus ik loop even mee met mijn vriendin naar de deur, valt de voordeur dicht door de wind, ik helemaal in paniek mijn kind zit binnen de achterdeur stond wel open maar de poort was op slot kun je niet overheen dus ik gauw naar de buren als ik over de schutting mocht enz. Gelukkig kwam de buurman te hulp die is over de schutting geklommen en heeft de voordeur open gemaakt, zal me dus nooit meer gebeuren haha.. Voor de rest geen erge blunders, ja kop stoten bij in en uit de auto is hier ook wel gebeurd..
ow dat is indd een blunder nu moet ik terug denken dat ons zoontje Lex (toen was ie 3) Wij een sigaret buiten roken en hij draait lollig de deur van binnen op slot en lacht ons ook nog uitgelukkig maakte hij wel de deur open toen we het vroegen daarna ben ik iedere keer met een reserve sleutel gaan roken want de keer erna maakte hij dus niet de deur open
het zijn blunders dus die zijn niet perse grappig maar uhm de enige "nieuwe" die ertussen zat is die van dat snot, de rest overkomt iedereen wel een keertje en het is echt niet dat mn zoontje bont en blauw er vanaf komt nu ik het nalees komt het misschien over dat ik zn hoofdje overal maar tegenaan sla(wat natuurlijk niet zo is) maar aan de andere blunders te lezen hebben meerdere moeders weleens hoofdjes tegen de deurpost aangestoten, hebben meer kinderen boven aan de trap gezeten enzenz. ookal zitten we hier allemaal (redelijk) anoniem wilde ik het toch even toelichten En vast nog wel meer blunders daarmee bedoelde ik: ja mn zoontje heeft ook een keer over zich heen geplast op de commode, poep overal etc etc.
ownee zo bedoelde ik het echt niet ik vond het gewoon niet hilarisch was niet bedoeld als verkeerd gedaan of iets..sorry daarvoor. Ja dat plassen dat ken ik haha die van mij heeft een keer op m'n hoofd gepiest hahahaah was meer een blunder voor mij
oke, ik weet niet kreeg er een beetje een rotgevoel van maar zo zie je maar weer dat dingen in schrift vaak (te vaak) verkeerd overkomen. vind dit verder wel een "leuk" onderwerp hoor omdat ik in ieder geval weet dat alle moeders (en soms ook vaders) kampen met onhandigheden en blunders. een mens blijft toch een mens!
Ja daarom! Zo heeft een vriendin van mij eens vergeten het traphekje dichtte doen en het kindje was van boven naar beneden gevallen en mijn man zei: dat zal ons nooit gebeuren! Ik zeg : zeg nooit nooit! maar dat is idd op het forum je wil in het kort iets neerzetten en soms komt het anders over