hoi mijn zoontje schopt altijd zijn sokjes uit, heb zelfs als van die langere geprobeerd tot aan de knie. hij krijgt alles uit. nou weet ik dat er van die elastische dingen bestaan om over de sok te doen alleen ik weet niet hoe ze heten en waar iik ze kan vinden, kan iemand mij daarmee helpen? het ziet eruit als een soort enkelband, de hak is open. alvast bedankt!
bij ons in t probleem ook altijd sokken zoeken, maar de bambino en tiamo sokjes (kruidvat/trekpleister) waren toen echt IDEAAL!!! Kosteen niks en in leuke kleurtjes voor jongens en meisjes.
ja bambino sokken en de sokken van de zeeman bleven hier wel zitten. Ik heb nu ze wat ouder is de kniekousen van Ewers via Sokshop; Basic en fashion beenmode, leggings, maillots, panty's, sokken, rompertjes, ondergoed. en die blijven ook erg goed zitten (tenzij ze ze met geweld uittrekt uiteraard...)
Nou hier ook sokkenellende. Ik heb laatst 20 paar sokken gekocht van hema, zeeman, noppies, name-it, prenetal. Allemaal verschillende soorten: lage sokken, kniekousen, pantoffelsokken. Er zijn 2 paar die redelijk blijven zitten. Ik heb de hoop opgegeven. Pantoffels eroverheen werkt aardig.
hier is het ook altijd een ellende. Had de sokjes nog niet aangedaan of ze waren alweer uit. Inmiddels zweren we bij de bambino sokjes van het kruidvat. Dat zijn de enige sokjes die fatsoenlijk blijven zitten.
Als je even googles op "handenvrij paraplu" kom je ook de sock ons tegen. Voordeel daar vind ik nl dat ze de sock ons per breivenbuspost verzenden. Bij babyslofjes.nl ook trouwens. Dan krijg je er geen belachelijke verzendkosten bij