wanneer een buikje??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door makey, 13 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

    makey Fanatiek lid

    16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik ben nu ruim 10 weken en ben al bijna 5 kilo :confused: aangekomen (ben gestopt met roken en mn stofwisseling is door de hormonen erg vertraagt)
    normaal weeg ik 49 kilo (is te licht maar kreeg er nooit een gram aan wat ik ook deed.
    Nu krijg een een klein buikje zijn dit nog de darmen of kan dit de beeb al zijn?

    die 5 kilo zie je niet echt ja mn borsten zijn al zichtbaar groter aangezien ik niet zoveel heb ja en verder geen idee.
    ben trouwens maar een paar keer wat misselijk geweest dus ben ook niet afgevallen door overgeven en heb gewoon kunnen eten wat ik normaal ook doe , behalve sommige dingen waar ik geen trek mee in heb bv koffie
     
  2. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    het is voor iedereen verschillend, je kunt het beste even de zoekfunctie gebruiken, want er is al veel over geschreven. Ik ben zelf nu 21 weken zwanger en 4 kilo aangekomen, maar ze zeggen dat je het meeste aankomt na de 23e week. Ik denk inderdaad dat het je darmen zijn die omhoog komen, geniet er maar lekker van!
     
  3. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    ik ben nu 15 weken en er is nog niets te zien en ben ook niets aangekomen. Ik denk dat dat idd per persoon verschilt.

    gr juud
     
  4. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik ben nu 14 weken zwanger en een buikje begint nu pas echt een beetje.
    maar ook dat verschilt per keer.
    en aankomen doe je straks vanzelf!
    of je wilt of niet ;)
     
  5. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ik ben 1,5 kilo aangekomen, maar dat is verder nog nergens zichtbaar, behalve dat mijn borsten duidelijk groter zijn. 's avonds heb ik wel een buikje, omdat vooral dan mijn darmen opzetten. Heel vreemd gezicht is dat dan ineens. Moet er ook rekening mee houden met de broeken die ik aantrek. Strakke broeken willen 's avonds niet meer dicht, dus dat is op mijn werk waar ik met kinderen eet 's avonds niet zo handig.
    Maar het zal inderdaad voor iedereen verschillend zijn. Ik ben nu 52 kg, ben erg benieuwd of ik veel aankom en of mijn buik snel zichtbaar zal zijn.

    Liefs Sämira
     
  6. danielle41

    27 feb 2006
    23
    0
    0
    ik ben nu 12 weken zwanger en nog niets aangekomen maar mijn man en familie zeggen dat ze het nu wel al gaan zien
    Ik pas nog wel mijn eigen kleding al merk ik nu wel dat mijn broeken en truitjes wat straker gaan zitten.

    danielle
     
  7. cass001

    cass001 Actief lid

    15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Ik ben nu ruim 17 weken zwanger en het begint ineens.


    Verschiet er zelf van, wat ik maandag nog aankon, lukte donderdag niet meer :rolleyes: ineens een zwangere buik, lijkt wel of deze per dag groeit. Paste nog in mijn kleding, maar moet vandaag toch echt gaan shoppen voor nieuwe.

    gr. cassandra
     
  8. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik woog dus ook altijd 49 kilo en kon ook eten wat ik wou!! Ben nu al 10 kilo's aangekomen... Me buik begon pas echt duidelijk te worden met 20 weken, vanaf toen kon ik ook echt me gewone kleding niet meer aan...

    xxx Marijke
     

Deel Deze Pagina