Hallo allemaal, Over een weekje of zes verwachten wij onze tweede spruit. We hebben een dochter en ook de tweede wordt een meisje. Nu is ons al meerdere keren gevraagd of we een kraamkado weten. Maar eerlijk gezegd weet ik echt niet wat. Alles wat we hebben kunnen we gewoon nog een keer gebruiken. Hebben jullie ideeën? Noem maar alles wat in jullie op komt.
Kleertjes zijn altijd leuk! Cadeaubonnen Dierentuinabonnement? Of een draagdoek Met een paar bij elkaar leggen vast voor een kinderstoel, daar zal je er wel 2 van nodig hebben. Of voor een autostoel? Verder weet ik 't ook niet, best moeilijk voor een tweede!
Pff ja, met een derde zou ik het ook niet weten. Wel als dat dan een jongen zou zijn trouwens, want daar hebben we nog niets voor @Marb: dat is inderdaad ook erg origineel
Een persoonlijk cadeautje met haar naam erop. Bijvoorbeeld kleding, of een lakentje / dekentje met haar naam erop geborduurd of gedrukt. Of een armbandje of peuterbestek met haar naam erin gegraveerd. Onze dochter kreeg bijv. een zilveren rammelaar van Nijntje met haar naam erin gegraveerd. Dat vond ik een mooi cadeau. Leuk om te krijgen, leuk om te geven. En kleertjes zijn sowieso altijd leuk om te krijgen, toch? Ook al hebben julie wellicht nog kleding van jullie oudste dochter bewaard, ik neem aan dat jullie toch ook wel graag nieuwe kleertjes voor jullie jongste willen hebben... En anders praktische dingen die je nodig hebt, zoals luiers (of een luiertaart, is wat feestelijker) of badproducten. Of cadeaubonnen, zodat je zelf wat kunt gaan uitzoeken als je iets nodig hebt...
fotoshoot idd, fotoalbum, spaarpot, besteksetje, boekjes, knisperboekjes (hier is iig door het vele wassen de knisper eruit gegaan), klok, handdoek met naam, geboorteklompjes..
Via www.houtgraveren.nl kun je prachtige kapstokjes bestellen waarin de naam en/of geboortedatum en een plaatje in is gegraveerd. Ze hebben er nog meer artikelen maar ik ben helemaal fan van de kapstokjes. Ze zijn zooo mooi en leuk en praktisch! En ook helemaal niet duur. Of mooie letters zodat je de namen van de kinderen op de slaapkamerdeur kan bevestigen. Of een mooi fotoalbum waar je zelf de foto's in kunt plakken. Of leuke mandjes met verzorgingsproducten (altijd handig!)
Leuke ideeën. Die fotoshoot is inderdaad mooi om te laten maken, dan kunnen mijn ouders en schoonouders misschien samen doen met het kado.