hoi meiden. ik heb nu veel te veel tijd overdag omdat ik niet veel meer kan door BI. dus wil ik graag gaan lezen. maar ik heb even geen idee welk boek. hebben jullie nog suggesties voor leuke boeken?
Van wat voor genre houd je? Ik heb net de serie van Shopaholic gelezen en deze waren erg leuk. Voor thrillers lees ik veel John Grisham, David Baldacci of Jonathan Kellerman. CSI-achtige boeken: de serie van Kay Scarpetta geschreven door Patricia Cornwell (let wel, de eerste delen zijn van 1990, toen had ze nog computers met een modem en floppy disks, echt lachen!) Verder vind ik alle Harry Potter boeken geweldig, en de serie de Aardkinderen van Jean Auel is ook erg mooi.
ik heb niet echt een speciaal genre waar ik van hou. ik lees veel verschillende boeken. zolang het maar een goed verhaal heeft ik zat net op internet te lezen over de serie de aardkinderen. deze lijken me wel erg leuk. meer tips zijn altijd welkom
alle boeken van Karin Slaughter zijn er goed, is ook een hele reeks over een pathaloog anatoom en haar man, die is chef van de politie, erg leuke serie! is thriller/detective met een tijdslijn, dus je moet de boeken in volgorde lezen
De leugenaar - Lisa Gardner, psychologische thriller. Vermist - Chevy Stevens, thriller Hartzeer Hartendief Genadeloos - allemaal van Chelsea - bloederige thrillers (beetje weg van Karin Slaughter) De stilte van de hel Het gezicht van de dood In het duister Tijd om te sterven - allemaal van Cody McFadyen - Bloederige thrillers. De vrouw in de kooi De fazantenmoordenaars - alletwee van Jussi Adler-Olsen - Thrillers (serie Q) De hele Shopaholic reeks van Sophie Kinsella Zwaarverliefd en Zwaarbeproefd van Chantal van Gastel Je kan trouwens een heleboel boeken overkopen, heb er heel veel!
De serie de aardkinderen vond ik ook heel mooi, en lekker veel boek dus duurt tenminste even voor het uit is De reizigercyclus van Diana Gabaldon, is ook helemaal geweldig. Zijn ook flinke pillen waar je doorheen vliegt. De serie van 3 boeken van Stieg Larson. Het eerste boek heet Mannen die vrouwen haten. Superspannend alledrie. Als je eenmaal goed in het verhaal zit kun je bijna niet stoppen met lezen.
Hahaha, gelukkig ben ik niet de enige die dat heeft! Boeken van minder dan 150 pagina's koop ik niet eens, die heb ik wrsch veel te snel uit en dan baal ik weer. Ik ben met de eerste bezig maar ik kom er niet goed in... Het is dus de moeite waard om door te zetten?