welk boek?

Discussie in 'De lounge' gestart door emje, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden. ik heb nu veel te veel tijd overdag omdat ik niet veel meer kan door BI. dus wil ik graag gaan lezen. maar ik heb even geen idee welk boek. hebben jullie nog suggesties voor leuke boeken?

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Van wat voor genre houd je? Ik heb net de serie van Shopaholic gelezen en deze waren erg leuk.

Voor thrillers lees ik veel John Grisham, David Baldacci of Jonathan Kellerman.

CSI-achtige boeken: de serie van Kay Scarpetta geschreven door Patricia Cornwell (let wel, de eerste delen zijn van 1990, toen had ze nog computers met een modem en floppy disks, echt lachen!)

Verder vind ik alle Harry Potter boeken geweldig, en de serie de Aardkinderen van Jean Auel is ook erg mooi.

3. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Bevrucht en mini dictator van Rebecca Eckler. Zijn echt leuke boeken en herkenbaar voor moeders.

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ja, idd welk genre houd je van?

5. mamavj2008

mamavj2008 Bekend lid

24 aug 2008
    553
    1
    18
    Heb laatst P.s. Ik hou van je gelezen. Echt super mooi boek!

6. emje

emje Niet meer actief

ik heb niet echt een speciaal genre waar ik van hou. ik lees veel verschillende boeken. zolang het maar een goed verhaal heeft :) ik zat net op internet te lezen over de serie de aardkinderen. deze lijken me wel erg leuk. meer tips zijn altijd welkom

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    alle boeken van Karin Slaughter zijn er goed, is ook een hele reeks over een pathaloog anatoom en haar man, die is chef van de politie, erg leuke serie! is thriller/detective met een tijdslijn, dus je moet de boeken in volgorde lezen :)

8. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Water voor de olifanten is ook een goed boek, weet alleen niety meer wie de schrijver is.

9. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    De leugenaar - Lisa Gardner, psychologische thriller.
    Vermist - Chevy Stevens, thriller

Hartzeer
    Hartendief
    Genadeloos - allemaal van Chelsea - bloederige thrillers (beetje weg van Karin Slaughter)

De stilte van de hel
    Het gezicht van de dood
    In het duister
    Tijd om te sterven - allemaal van Cody McFadyen - Bloederige thrillers.

De vrouw in de kooi
    De fazantenmoordenaars - alletwee van Jussi Adler-Olsen - Thrillers (serie Q)

De hele Shopaholic reeks van Sophie Kinsella
    Zwaarverliefd en Zwaarbeproefd van Chantal van Gastel

Je kan trouwens een heleboel boeken overkopen, heb er heel veel!

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    De serie de aardkinderen vond ik ook heel mooi, en lekker veel boek :) dus duurt tenminste even voor het uit is ;)

De reizigercyclus van Diana Gabaldon, is ook helemaal geweldig. Zijn ook flinke pillen waar je doorheen vliegt.

De serie van 3 boeken van Stieg Larson. Het eerste boek heet Mannen die vrouwen haten. Superspannend alledrie. Als je eenmaal goed in het verhaal zit kun je bijna niet stoppen met lezen.

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    haar naam was sarah

ik heb m net uit en zoooo mooi

12. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hahaha, gelukkig ben ik niet de enige die dat heeft! Boeken van minder dan 150 pagina's koop ik niet eens, die heb ik wrsch veel te snel uit en dan baal ik weer.

Ik ben met de eerste bezig maar ik kom er niet goed in... Het is dus de moeite waard om door te zetten?

Deel Deze Pagina