Wie heeft er zo één aangeschaft? En vond je kindje het leuk? Ik vind ze er zo leuk uit zien, maar twijfel heel erg of ik hem ga kopen of niet.... Dus ben erg benieuwd naar ervaringen.
ik vind het ook heel erg leuk maar koop het niet, het is zooo slecht voor de heupjes van je kindje. de heupjes kunnen zich dan niet goed ontwikkelen en worden dus niet sterk genoeg. maar ja toch zijn er nog genoeg mensen die ze wel kopen dus tja het is een keuze die je maakt. onze keuze is heel bewust om het dus niet te doen.
ik heb even gezocht wat je nou bedoelt. Als je kindje op een neer huppelt in dat ding zou ik het niet doen. Dat is hartstikke slecht voor de heupen en de nek. Als de kleine daarin moet 'staan' en steunen op zijn beentjes, is het vanaf ong 7/8 maanden wel goed. Onze fysio heeft zo'n ouderwetse 'staan-ring' van hout, en die is goed voor de versterking van beenspieren. Ook niet bij 6 maanden overigens.
ja, ik had je topic al gelezen, maar ik dacht ik zeg niks omdat je alleen naar ervaringen vraagt. Maar net als mn voorgangers zou ik willen adviseren doe het niet, het is zoooo slecht. Dat je kindje het leuk vind dat weet ik wel zeker, maar dat weegt niet tegen de rest op denk ik.
Maar ís dit echt zo? Bij bijv de Baby Bjorn heb je ook mensen die zeggen dat het slecht is, en mensen die zeggen dat het kan zolang je er niet de hele dag mee rondloopt... Anders vraag ik het gewoon eens na bij de fysio en de manueel therapeut.. wat die ervan vinden. Vind het altijd zo moeilijk.
Ja, misschien wel. Al heb ik altijd ene beter gevoel gehad bij een bouncer (op 1 plek) dan een loopstoeltje gehad, maar misschien zit dat in mijn hoofd en slaat het helemaal nergens op....haha.