Hoi hoi Ik vroeg me af of jullie leuk speelgoed kunnen aanraden voor ons meisje (bijna 2 maanden oud nu) waar ze wat aan heeft tot ze ong. een half jaar ofzo is? We hebben al een mobiel van woezel en pip voor in de box, die vind ze erg leuk, en knuffels zat, maar daar kijkt ze nog niet naar...het meeste speelgoed wat ik tegenkom is voor kindjes die al wat ouder zijn, ik vind het zo lastig om in te schatten wat ik nou kan kopen voor haar waar ze ook daadwerkelijk naar om gaat kijken...
Met 2 maanden kunnen ze natuurlijk nog niet zoveel. Dochter vond op die leeftijd vooral haar mobiel erg mooi. Oppas kinderen ook weer. Als ze straks dingen kan vasthouden zijn zachte rammelaars ook erg leuk, met een harde meppen ze zichzelf in het begin nog. Oppaskindje van net een half jaar vindt nu de televisie van nijntje erg leuk, en van die vormen die je in elkaar kunt drukken en muzieksleutels. Duplo vinden ze ook leuk, lekkere felle kleurtjes.
Mijn zoon had een V-tech radio in de box deze heeft het vanaf een maand of 2 heel goed gedaan! Vond het prachtig om er naar te grijpen en er zitten lampjes in met kleurtjes. Toe hij ouder werd ging hij zelf op de toetsen drukken enzo. ik heb het hier nu nog te liggen en af en toe haaldt hij hem weer tevoorschijn, hij blijft het goed doen hier
Anoek vond toen ze een week of 8-9 oud was speelgoed leuk worden, daarvoor nog niet. Boxmobiel idd en een knisperboekje van nijntje (is nog steeds populair) Ook een soort van bijtring met kraaltjes erin met een knuffeltje er aan. En wat ze ook leuk vond, was met dr benen tegen zo'n boxspiraal trappen. Daar zitten allemaal belletjes in. En ook een knuffelnijn met een doekje eraan.
Gijs heeft van die knisperdoekjes.. Van Fisher Price een "meet-me-rups" en ook verschillende knuffeltjes.. Kleintjes, met armpjes/beentjes, die mooi in die kleine grijpertjes passen.. En nog een speeldraak..
ik had van die speel en grijptoestellen. Was een succes hier. Heb ze trouwens nu te koop staan. Hier de link van mijn advertentie. Kijk anders ook gelijk bij alle advertenties want daar staan er nog meer bij. Marktplaats.nl > speel en grijptoestel voor baby's vanaf 0 maanden - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Babyspeelgoed
Mijn zoontje heeft vanaf 3 maanden tot ongeveer 7 maanden heel vaak onder zijn babygym gelegen. Dat vond hij het allerleukste speelgoed!
Hier was de babygym van chicco (dezelfde als kletskous aanbiedt) echt een heel groot succes. Vanaf 8 weken vond ze hem helemaal geweldig. Eerst om naar te kijken, en later om er tegen aan te slaan.
wij hebben ook een speelkleed met van die bogen erover van tinylove. Ik hang er telkens andere dingen boven die ze dan kan pakken. Knisperdingen zijn hier favoriet, maar de trommel van nijntje die eigenlijk pas vanaf een jaar ofzo is, is echt helemaal top. Ik kan hem ophangen, maar ook naast haar leggen dan pakt ze hem zelf of ik zet haar met het ding in de wipstoel. Ze gaat er echt mee uit haar stekker. Nijntje Mijn eerste Trommel (1099248) - Lobbes Speelgoed
Die trommel heeft mijn zoontje met kerst gekregen (hij is nu bijna 6 maand) en hij vind 'm erg leuk. Hij zwaait ermee zodat die balletjes goed lawaai maken. En dat drumstokje gebruikt hij als "microfoon" oftewel, mmmm lekker sabbelen Maar hier was ook de babygym een succes en het speelkleed van de Ikea. Daar zit een zonspiegel op en die kan je van het kleed halen en dan kan hij lekker naar zichzelf kijken. Dit laatste is iets van de laatste tijd, maar die babygym vond hij al leuk vanaf een week of 8. Mijn ouders hebben nog een ouderwetse box (zo een die niet een hoge stand heeft) en mijn moeder heeft bij de kringloopwinkel voor 1,50 euro een ophangding gehaald waar hij dan onderligt en (net als bij de babygym) tegenaan kan slaan. Mega-succes, nog steeds!!!
Goeie tip is de sleutelbos van Nuby. Het was echt het eerste waar ons zoontje mee speelde toen hij iets kon pakken. Hij was toen nogmaar een paar maanden. Dit is een link met een foto van de sleutelbos. Ik weet niet hoe ik hier foto's moet plaatsen dus doe het maar even zo. Nby - Bijtringen Bijtfiguur - Met bedrukte, muzikale ster & hard/zacht bijtsleutels Op het plaatje staan 3 verschillende soorten. er staat wel bij dat het vanaf 6 maanden is, maar kan dus ook eerder. Onze zoon gebruikt hem nu nog nu hij kiesjes krijgt. Echt een aanrader dus.
Hier was met een maand of twee de mobile van Tinylove favoriet en de babygym van Ikea. Ondertussen speelt hij nu graag met zijn knisperboekje, zachte plastic Nijntjeblokken, stukjes Lego, plastic sleutelbos en de afstandsbediening. Zodra hij die op bed ziet liggen, dan wurmt hij zich een weg er naartoe. Ik heb nu maar een oude afstandsbediening opgetrommeld die hij mag hebben.