Omdat ik slechthorend ben in de hoge tonen hoor ik nagenoeg geen enkele gsm overgaan. Wie oh wie weet welke ik misschien wel zou horen? Heb nu een NOKIA en de DESKTONE hoor ik wel. Maar ik ben op zoek naar een nieuwe. Thanx! Liefs Marjo
je kan mischien een andere nokia eens proberen hé, wat me wel opvalt is dat je in nog geen week tijd 3 topics opent waarin je slechthorendheid de boventoon voert. dit komt bij mij over alsof je aandacht zoekt maar op een negatieve manier dan. je wilt toch niet dat de mensen medelijden met je hebben omdat je slechthorend bent? dit is mijn mening hé
fout, in het topic: welk werk doe jij...staat ook al aangegeven ik ben slechthorend dus ben moeten stoppen met werken... dus kom ik uit op vier deze week
hi muuske, wat naar joh dat je je mobiel niet hoort over gaan! ik zou niet weten welk mobieltje wel kan, maar is een triltoon niet wat? dat je hem voelt trillen?
sorry hoor maar reageer dan niet als je vind dat dit negatieve aandacht vragen is! Beetje rare reactie's Misschien kun je een telefoon nemen met MP3 ringtones. Dan kun je elke toon af laten spelen. DUs ook de lage tonen
Volgens mij opent ze dit soort "onzin" topics om de aandacht van haar andere topic (over haar relatie) af te leiden... Maar da's mijn interpretatie ervan
Het is niet mijn intensie iemand te kwetsen , NIMMER. Maar meid word het nu niet eens tijd om een leven te gaan leiden? Wat wil je nou! Eerst allemaal dingen over je vent, nu over je gehoor! Snak je zo naar (negatieve) aandacht? Je bent toch gvd geen kleuter, maar een volwassen vrouw. Zoek het lekker zelf uit, alsof een ander kan vertellen wat jij kan horen. JE LUISTERT TOCH NIET! Je opent diverse topics die allemaal op het zelfde uit draaien en als je dan in jouw ogen commentaar krijgt word je boos en is het ja nou DOEI. Wees nou eens eerlijk en kijk nou eens goed met waar je mee bezig bent. Ik heb het beste met je voor maar dit kan toch niet meer zo?
wat ik trouwens niet snap, je zegt dat je mensen alleen goed verstaat via liplezen, uh hoe doe je dat dan aan de telefoon? Want ik las op een ander topic van je (welke van de 100 weet ik niet meer sorry), dat je zonder liplezen mensen heel moeilijk verstaat,of kunnen die mobiele foons van tegenwoordig meer dan ik denk?
Muus weet op dit moment van gekkigheid niet meer wat ze voor onderwerpen omhoog moet gooien om op welke manier dan ook de aandacht te krijgen waar ze zo naar snakt... op dit moment zit ze (zo te lezen met zoveel dingen in haar maag) dat gedoe met haar dochter om die scooter die voor even op haar naam is gezet, maar geruild en niet overgeschreven waarvan ze nu van de rdw bericht heeft gehad waarin staat dat ze een check doen om te zien of de scooter verzekerd is, en waarvan ze er niet achter kan komen of die nu wel of niet op haar naam staat en die vriend die niet weet waar die andere vriend woont etc etc... dat gedoe over haar parnter... dat gedoe van alles op alles willen zetten om een kind te krijgen, ongeacht of ze de verantwoording daarvoor wel aankan... gedoe over haar gehoorprobleem...er zijn zoveel mensen met een bepaalde "handicap" maar die zwelgen ook niet in zelfmedelijden Muus...bij jou is de boventoon dat je geen vriendinnen hebt mede door je hoorprobleem (slap excuus) je werk ben je kwijt geraakt door dat hoor probleem (is dat hoor probleem zo ineens ontstaan of wat? en heb je geen vervangend werk gekregen) hoe doe je dat in de tussentijd met je mobiele telefoon als je die niet hoort hoe kun je dan de andere mensen aan de andere kant van de foon horen? stap eens uit die slachtoffer rol en ga eens aan jezelf werken, van wat ik nu van je lees de afgelopen week, weet je van gekkigheid niet meer wat voor topic te moeten openen...
Na het lezen van oneindig veel topics denk ik dat Muuske dit over ons denkt: http://www.large-online.nl/ACfrG/produc ... 109291.jpg Ze kan écht beter een blog openen, zodat niemand op haar hoeft te reageren, heeft ze ook rust én ze kan haar verhaal kwijt!