baby boven gemiddeld nu met 34 weken?

Discussie in 'De bevalling' gestart door LittleMeStphnie, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Komt echt goed meis. De grootte zegt niets over de bevalling. :)
    Tenzij je nauwe bekken hebt, maar anders niet.

2. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Ik heb mijn zoontje van 8,5 pond er ook met 1 perswee uit gekregen. En dat zonder hechtingen! Laat je niet gek maken hoor, angst en spanning zorgen voor meer problemen tijdens de bevalling dan een flinke baby. Het komt goed!

3. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook zo'n echo gehad. Ik was er wel al op voorbereid omdat ik zelf als baby ook zo groot was. Uiteindelijk bleek het een bijna 10 ponder te zijn. ik heb wel wat scheurtjes en hechtingen gehad omdat de verloskundige maar bleef roepen doe er nog een stapje bij.

Maak je er niet te druk om en vertrouw je eigen lichaam.

4. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik heb nu ook veel kleertjes alles nieuw in 50 hoop zo erg dat het meevalt en ze de gewoon past!
    Ik word nu ook met hyperventilatie wakker vandaag :( ik maak me onbewust zorgen denk ik! Mijn oma en moeder zeggen ook gewoon ontspannen proberen en goed naar de vk luisteren.
    Maar ergens denk ik, valt er wel te ontspannen met de pijn de je voelt. Ook die medicatie hebben allemaal wel wat engs. Ik wil proberen zo lang mogelijk zonder medicatie te bevallen.
    Wat voor hebben jullie gebruikt! Ivm een voetbal blessure in me rug durf ik geen ruggenprik te Doen!

5. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Tja en dat verhaal met die baby blijft een bizarre! Door de fout van het ziekenhuis schijnt! Bahbahbah. Dat zijn nou net verhalen die je niet wilt lezen of tegen komen als je tegen je bevalling aanzit zelf :eek: zou je toch maar gebeuren.

6. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb me van te voren niet druk gemaakt. Alle mensen om je heen en die je ziet lopen op straat, zijn ooit geboren.. Wij zijn daarvoor gemaakt, vergeet dat niet.
    Toen mijn bevalling begon heb ik 'zitten wachten' op die enorme pijn en ondraaglijke weeën. . Met als gevolg dat ik al bijna volledige ontsluiting had omdat die extreme pijn helemaal niet kwam een ik dus de verloskundige behoorlijk laat gebeld had:). Tuurlijk was het niet fijn en geen feestje maar echt extreem veel pijn vond ik het niet doen.
    Ik ben ingeknipt maar de boel was -door de bevalling? - behoorlijk verdoofd van onder. Pas dagen na de bevalling kreeg ik dat last van.

Probeer er wat ontspannener in te staan. Tienermoeders kunnen het, 'bejaarde moeders' kunnen het dus jij ook, jij die in de kracht van je leven staat!
    En vergeet de beelden van de schreeuwende bevallingen op tv. In mijn omgeving heeft niemand geschreeuwd. Komt helemaal goed hoor!

7. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb veel gehad aan muziek om te ontspannen. De muziek hielp mij om me te focussen op mijn ademhaling en de rest buiten te sluiten. Ik mediteer wel al jaren dus dat heeft ook wel geholpen.

Laat het allemaal gewoon op je af komen en maak je er vooral niet te druk om. Je lichaam weet hoe het werkt dus ga daar vooral niet tegenin werken. Geniet wel nog van de laatste weekjes. Het gaat zo ontzettend snel. En even een tip: zorg wel dat je ook wat grotere kleertjes hebt (LM was in twee weken uit maat 56)

8. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Oké ja jullie hebben gelijk. Alleen het dringt af en toe even niet goed Door of slaat de angst je weer om de nek en ga ik twijfelen.
    Tlc is ook inderdaad niet zo rozekleurig die bevallingen.
    Ik denk dat ik ook maar even muziek op een mp3 of me telefoon ga zetten waarvan ik denk dat ik rustig word! Bedankt voor de tips :D Verder heb ik voor mijn gevoel alles al klaar. We hoeven niks meer in elkaar te zetten alles ligt klaar en voor de zekerheid 50 tot 68 kleertjes genomen. Zometeen word me neutral wasmiddel color en white geleverd dus even alles nog in de was en drogen en vouwen en de tas vast in orde maken dan is het verder vanaf volgende week enkel genieten van een kleine vakantie met manlief nog even met ze 2e voor de kleine komt! :D

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik ben, toen de weeën begonnen, gelijk in bad gaan liggen en heb mijn vriend laten slapen.
    Was echt heerlijk. Nog even alleen met de baby veilig in mijn buik en met mijn eigen gedachten.
    Ik kwam uit bad en binnen 5 uur lag onze dochter op mijn buik. :)

Deel Deze Pagina