Hallo dames, Wie van jullie heeft deze kinderwagen al ervaren en kan mij de voor- en nadelen vertellen. Ik sta op het punt deze te bestellen, maar twijfel nog een beetje.. Dank alvast!
Mijn vriendin heeft een quinny moodd (rij er vaak mee) en ik vind het echt een chille wagen! Ik ga zelf de pink passion 2015 bestellen! Heel handig in te klappen en in gebruik, en niet zo grof.. Ik vind het een hele leuke wagen
Ik heb er ook een gehad en weer verkocht. vond het geen fijne wagen. de wieg is te breed en te laag, zoontje keek al over de rand bij 5 maanden (doodeng).. Het kapje van de wandelwagen inzet is te kort waardoor het kindje vaak alsnog in de zon lligt. en het boodschappenmandje is te klein, door de stang die hierboven loopt kun je er ook niets hoog in leggen. Hij reed wel goed, haha.
Oh ja, de bekleding is ook lastig uit te wassen vindt ik. maar al deze punten zijn natuurlijk persoonlijk, andere zullen er heel tevreden mee zijn.
Okee.. Ik had em inmiddels al besteld.. Heb er in huis een paar rondjes mee gelopen en hij loopt wel fijn. Ben benieuwd hoe hij in praktijk is straks met de baby! Bedankt voor jullie reacties dames..
Ik heb hem ook, vind hem ideaal, makkelijk in en uit te klappen en lekker wendbaar. Ik vind de bekleding juist heel makkelijk te wassen want in de wandelwagen zit de stof vast met drukknoppen die je zo los kan maken en zo weer vast kan klikken en zit wel heel erg stevig vast. Ik vind het ook ideaal dat de kinderwagenbak in te klappen is en dus makkelijk mee te nemen is. Daarnaast vind ik hem prachtig om te zien hihi. Het enige nadeel wat ik ondervind is dat er maar een klein boodschappenmandje onder hangt. Verder een top wagen en ben er heel blij mee!