Baby Brezza formule pro

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door olga van nuland, 15 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga van nuland

olga van nuland Nieuw lid

15 aug 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wie kan me helpen?
    Ik wil misschien het apparaat baby Brezza formule pro kopen. Wie gebruikt dit apparaat en hoe zijn de ervaringen? Werkt het apparaat ook bij verschillende voedingen? Mijn eerste zoon gebruikte namelijk de nutrilom omneo voeding is dit ook mogelijk?

Graag jullie reacties

Gr olga

2. Barbara800

Barbara800 Actief lid

13 okt 2014
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa ik heb m! En ik ben helemaal fan!!
    Je zou de melk die eruit komt redelijk koud kunnen noemen, maar het is 37 graden en dus net zo warm als borstvoeding. Mijn meiden drinken het net zo goed. Als het waterreservoir helemaal vol zit duurt het even om op te warmen, maar wij zetten m aan voordat we de luiers doen en dan is ie daarna op temperatuur. Hij werkt met alle soorten voeding, als je even zegt welke voeding jij gebruikt kan ik even in het boekje kijken of ie er in staat, maar zelfs de meest onbekende merken staan er in dus ik denk het wel. Ik ben er ontzettend blij mee, maar reken er wel op dat je alleen de opties 60, 120, 180ml etc kan kiezen. Als je kindje dus net tussen die hoeveelheden in drinkt verspil je wel melk.
    Hier waren de buikkrampen ook direct over nadat we het apparaat in huis hadden, het maakt een flesje klaar zonder een enkele luchtbel in de melk. We hadden al dr Brown en roerden de melk, maar alsnog kan je bijna niet vermijden dat er lucht in de melk komt.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt, als je verder nog vragen hebt hoor ik het van je :)

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Met dit apparaat (en vergelijkbare apparaten) kun je niet op een veilige manier kunstvoeding aanmaken, omdat het water niet vers uit de kraan komt en omdat het water onvoldoende verhit wordt. Voor speciale voedingen zoals Omneo en Comfort is het so wie so niet geschikt. Ook moedermelk kun je er niet in opwarmen.

De veiligste manier van een fles maken is: poeder in fles aanmaken met de helft van het benodigde water dat net van de kook is. Als het poeder goed is opgelost (rollen met fles of roeren met schone vork) aanvullen met de rest van het benodigde water dat koud is. Fles heeft dan meestal de goede temperatuur. Als kind prijs stelt op iets koudere fles neem je iets minder heet water, wil kind warmere fles dan neem je iets meer.

Alleen als je kunstvoedingspoeder oplost in water dat boven de 70 graden is worden de bacterien die vanuit de fabriek al in het poeder kunnen zitten onschadelijk gemaakt en is de melk veilig voor een kind.

Deel Deze Pagina