neutrale kamer..

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mirella1979, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirella1979

1 mrt 2009
    8
    0
    0
    Wij willen niet weten wat we krijgen, maar nu zitten we in over het kamertje..
    wat ik mooi vind vind mijn man niet mooi en andersom ook zo...
    nu wil ik dus vragen: wie heeft er een neutraal kamertje en wil deze showen?
    zodat wij want ideetjes op kunnen doen en hopen dat we het eindelijk eens worden..

2. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Wij weten ook niet wat het wordt. Foto's staan in mn album
    Succes :)

3. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb even geen foto's 'bij de hand', maar wij hebben wel een vrij neutrale kamer. Wij wisten wel dat we een meisje zouden krijgen, maar we houden allebei niet zo van dat zoete gedoe. Dus geen roze en ook geen duur babybehang met lieve beertjes etc.

Gelukkig vonden wij allebei geel met groen een mooie combinatie :). En we vinden Winnie the Pooh allebei leuk. Wij hebben gewoon effen geel en groen behang gekocht en verder bij de bouwmarkt een doos met allerlei Winnie the Pooh-spulletjes, zoals behangstickers, een opbergbox, wat foam-figuren en een kapstokje. Twee muren zijn geel behangen, twee muren groen. We zijn een hele avond bezig geweest met het opplakken van die stickers, hartstikke leuk werk, we hebben er een soort "verhaaltjes" van gemaakt. Hebben we straks wat te vertellen :)

Groot voordeel vinden wij dat die stickers en andere accessoires weer te verwijderen zijn en dan kan de kamer een heel nieuw gezicht krijgen. En dat geel en groen is hartstikke vrolijk!

Die dozen hebben ze ook van Cars en Princess, maar ja, als je niet weet wat het wordt....... Bovendien vonden wij beide niet zo leuk. Misschien hebben ze nog meer thema's, dat weet ik niet.

4. Wij weten ook niet wat het wordt en dus is ons kamertje ook lekker neutraal. Heb een grenen ledikantje en commode en daarbij groene accesoires. Aan de muur hebben we 2 klassieke tekeningen van Mickey Mouse (moet je wel van houden). De foto's staan in mijn webalbum onder het knopje website.

5. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ons kamertje is/was heel neutraal...wit :) Witte commode, kast en ledikantje. Alleen wat wit met turqoise accenten (klamboe, lakentjes etc). In de loop der tijd kun je altijd nog meer dingetjes erbij doen, maar een neutrale basis is dan wel handig.

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Wij gaan ook voor de neutrale kamer..
    ( kamertje Arosa van babydump)
    creme/wittig behang met beertje erop ( beertje Polar van kwantum)
    bruinige vloerbedekking en iets lichterbruine gordijnen..

De accesoires moeten nog aangeschaft worden..

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wij hadden de kamer van Dean klaar met 12 weken (dus wisten ook TOEN nog niet wat het zou worden/zijn) lekker fel groen achteraf gezien heb ik denk ik toch aangevoeld dat het een jongen was haha

8. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    wij weten ook niet wat het word en ons kamertje is dus ook neutraal
    foto's staan in m'n album

9. Emmy X

Emmy X Bekend lid

18 nov 2008
    895
    0
    0
    Thalina wat een leuk kamertje, en wat een mooie trouwjurk ook! Echt prachtig.

10. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Wij wisten wel wat het zou worden maar wilde ook geen zoet sappig gebeuren ;).

Wij hebben gekozen voor 1 oranje muur (behang, van licht oranje naar wat donkerder maar niet super vel) verder hebben we een schuine wand met daar onder een stuk recht (hoop dat je weet wat ik bedoel) die hebben we zee blauw geschilderd en allemaal leuke Finding Nemo plaatjes opgeplakt (van die foam plaatjes). Op het witte ledikantje ook een grote nemo sticker en boven de commode/kasten (zacht geel) hebben we een sticker van Dori (dus geen Dora ;)).

De schuine wand/dak hebben we wit gehouden met glow in the dark sterren (erg leuk gezicht savonds).

Op de grond 2 tapijtvissen (ikea) en zo hebben we er een finding Nemo kamer van gemaakt :-D, in onze ogen kan dat ook voor zowel een jongen als meisje.

Ook het badje/luieremmer hebben we beplakt met Nemo en andere visjes stickers.

Ik zal kijken of ik van het weekend even foto's kan maken/plaatsen.

(ik moet wel zeggen dat als het een jongen was geworden we waarschijnlijk The Lion King als thema hadden genomen, mama is helemaal weg van Disney ;) maar vond Lion King minder leuk voor een meisje...)

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Bij mijn dochtertje wisten we ook niet wat het zou worden. We hebben een lichtblauw behang op 2 muren gedaan (met bloemen, maar niet te tuttig), witte meubels. Toen ze eenmaal geboren was, hebben we wat roze dingen erbij gedaan, zoals aankleedkussenhoes, lampje etc. Er staan foto's van in mijn album.
    Ik hou gewoon niet zo van kinderbehang met beestjes of Disney en mijn man ook niet. De nieuwe babykamer wordt gewoon wit met wat rode accenten, aangezien dat wel een aardig aanwezige kleur is.

12. mschopman

mschopman Lid

15 okt 2007
    20
    0
    0
    We weten al het wat het wordt, desondanks toch een neutrale kamer aan het maken met natuurtinten. Bruin/zwart/blank/ecru. Donkerbruin op de muren, klassieke zilverkleurige lampen, klassieke knuffels, licht grenen meubels in de bestelling. Zaterdag levering dus daarna volgt wel een plaatje.

We zijn ook niet van de woezel en pip. Gewoon, die mooie normale knuffelbeer, en wat kleine dingen van anne claire petit die gewoon wat meer kwaliteit uitstralen.

13. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Wij weten (nog) niet wat ons kleintje is.
    Maar de babykamer heeft warm rode vloerbedekking en wit/creme behang in banen. Wij hebben er white wash meubeltjes bij uitgezocht. Dan wil ik het wat aankleden met mooie roden en warm paarse accenten!

Past ook mooi bij de rest van ons huis!

14. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    onze kamer word wit/zilver/grijs....de meubels wit met een grijze blok voorop en het hemeltje zilver en het aankleedkussen grijs en een grote ster op de muur in het zilver!
    Heel neuetraal dus, en als dekleine geboren is doe ik evt wat accecoires erbij in een kleurtje!

15. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Wij hebben een kamertje met thema boerderij... al mee gestart voordat we wisten wat het was... hebben blauwe muur (zouden nog witte wolken op komen) en boederijbeestjes &stickers... de accesoires kleuren voor o.a lakentjes, aankleedkussen enzo is groen

16. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ons kamertje wordt wit met zilvergrijs. De meubeltjes lekker fris wit (of off-white, we hebben ze nog niet besteld); vloerbedekking wat donkerder grijs en een muur zilvergrijs met een muursticker (tekst liedje slaapkindjeslaap) in wit. Lekker neutraal, ook handig voor straks een tweede kindje! De eyecatcher is ons hangwiegje met witte hemel. Om het niet saai te maken doen we er fuchsia kleuraccenten in (aankleedkussen enzo).

Liefs Monique

17. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Bij ons is alles creme met licht bruin. Heel rustig en lief, vind ik....

Deel Deze Pagina