Het kindje van Britney Spears en Kevin Federline is opgenomen in het ziekenhuis nadat hij op 1 april uit zijn kinderstoel was gevallen. Hierna heeft het ziekenhuis contact opgenomen met de kinderscherming, die Brit en Kevin over het voorval heeft ondervraagd. Dit is trouwens de standaard procedure wanneer een kind wordt opgenomen in het ziekenhuis. Op het moment dat Sean Preston uit zijn stoeltje viel waren Kevin en Britney beide niet thuis. Een oppas lette op het kind. Hierna heeft een dokter het kind onderzocht. 6 dagen later beslisten Kevin en Britney toch het ziekenhuis te bezoeken voor een wat uitgebreider onderzoek. Hierbij werd ontdekt dat er een bloedpropje was ontstaan in het hoofdje van Sean Preston. Er wordt geen vervolgonderzoek ingesteld en er wordt ook geen actie ondernomen, zo liet de kinderbescherming weten.
Ja de kinderbescherming was er een tijd geleden ook al geweest ndat ze foto's te zien hadden gekregen waar Britney in de auto zit (voorin) met het kindje los op schoot.
zo zie je maar dat je echt niet je kleine uit het oog moet verliezen! er gebeuren zo ongelukken!! en dat toen britney met dr zoontje zo achter het stuur zat was gewoon echt belachelijk! dat doe je niet met je kind! en ze kan zeggen dat er paperazzie achter dr aan zat,dus ze gaat hard rijden lijkt me,kindje op schoot....weg veiligheid!! heb beetje mn gedachtens bij dr helaas
ik snap zowiezo niks van die hele britney spears Ik vind dat pas een echt kind, en verwent nest ook nog eens gedver. En zo onverantwoord met je kindje omgaan, daar kan ik niet bij. Er werd gisteravond in de uitzending van rtl boulevard nog een opmerking geplaatst door (kw)albert verlinden, maar dat zal ik maar niet herhalen
och, daar moet je toch niet aan denken dat er zoiets met je kind gebeurd!!! enne, ik heb boulervard niet gezien, nu ben ik wel benieuwd wat ie heeft gezegd....
Hmm idd Jolanda!! Nu maak je ons wel nieuwschierig! Ik kijk rtl boulevard regelmatig maar ken me niet reminden dattie daar iets over heeft gezegd.. Dus help me is ff herinneren?
ehhh nou ik herhaal dan maar wat hij zei, maar let op dit is wat hij zei en niet wat ik zeg of vind. Hij zei dat britney een kind is dat een kind kreeg en dat dat nooit lang goed kon gaan. En in het geval an Britney kan ik me dat goed voorstellen
triest dat kinderen de dupe moeten worden van dit soort zaken, net al pamela met haar man lee en dat vriendje dat verdronk op een verjaardag. Maar goed, ik weet helaas uit verhalen, dat dit niet alleen bij de rich and famous voorkomt, maar dat dit ieder gezin kan treffen. Hoop dat het met die kleine goedkomt, dan kan hij zijn moeder nog jaren zieken
Arm kind... je weet hoe dat gaat.,... ik denk dat andere mensen voor het grootste deel haar kind opvoeden, en zij obsoluut geen idee heeft, HOE je een kindje moet opvoeden, dus die 3 uurtjes per week dat ze bij hem is, DOET ze maar wat.. en het blijkt echter dat ze WEER zwanger is !! of dit waar is weetik niet.
jup.. ze was aan het shoppen met haar crew... en iedereen keek aar natuurlijk aan... waarop zij dus tegen alle kijkende mensen op haar buik wees en zei: "that's right, number two is on the way" en een goede vriendin heeft ook bekend dat ze weer zwanger is... dus dan zal het wel zo zijn toch?
ongelooflijk eigenlijk he! zij kan niet eens voor een kind zorgen en is zo zwanger en andere kunnen zeker weten veel beter voor een kind zorgen en zij moeten er moeite voor doen om zwanger te raken! ik vraag me echt af wat er terrecht gaat komen van haar kids! heb gewoon medelijden met die kindjes
die britney gaat echt down the hill zeg, jemig. wil niet direct oordelen maar je hoort de laatste tijd wel veel negatieve dingen uit de media over haar en haar man, gewoon weg zielig! (vooral voor de kindjes)
ja... ik denk ook dat het veel met die vent te maken heeft, iedereen heeft haar vanaf het begin gewaarschuwd dat hij slecht voor har is, hij was platzak had geen werk toen hij haar leerde kennen, en nu heeft hij alles, hij rookt ook gewoon jkointjes waar de baby bij is.. ( daar werd britney wel boos om, en is toen weggegaan met de baby) plus heeft hij toen hij met britney ging, zijn zwangere vrouw in de steek gelaten !!! en sinds ze met hem gaat, heeft ze ook niks meer gedaan op muziekaal gebied, ook ziet ze er niet uit.... dat was daarvoor nooit zo...!!! hijs niet zo wijs voor haar denk ik..!!