hallo teddy Ik heb een avent Isis kolf owel electrisch als handkolf en eigenlijk heb ik n hekel aan dat ding hij doet zijn werk wel maar ikmoet er zo vreemd bij gaan zitten wil ik normaal kunnen kolven ik heb grote borsten nu 95E cup en de kolf schiet steeds van de vaccuum af vooral als ik met de hand kolf tdus als ik de kolf aanduw en n beetje voorover ga zitten gaat het wel goed . Zou het kunnen zijn dat mijn borsten te groot zijn voor de aventkolf ? en welke kolf is dan misschien wel geschikt voor me ?
Hoi Nikkie, Voor mijn gevoel is het bij elke kolf wel nodig om de schelp tegen de borst gedrukt te houden. Het is tenslotte geen baby die zich zelf vacuum zuigt. Voor mij klinkt het in elk geval heel normaal om de schelp aan te duwen en een beetje voorover te zitten, ook als de borsten kleiner zijn. Sommige kolven hebben wel verschillende maten schildjes, maar dan zit het maat verschil in de opening waar de tepel in gaat. Medela heeft nog weer een inleg schild voor de wat kleinere borst. Geen echte tips dus voor jou.