Hallo allemaal, Ik ben 24 Oktober uitgerekend en we zijn nu op zoek naar een laken/deken set voor in de wieg en ledikant. Ik vind deze bol.com | Cottonbaby - Wiegdeken 80x100 cm - Roze | Baby van Cottonbaby heel leuk en deze Wiegdeken wafel/teddy Oslo | Koeka webshop van Koeka. De ene is gevoerd, de andere niet. Welke kan ik het beste kiezen? Als ik voor de gevoerde kies, hoeft er dan geen laken meer onder? Groetjes Maartje
Heel persoonlijk, lakentje zou ik sowieso doen. Anders moet dat dekentje veel te vaak in de was. Dekentjes zijn hieralleen voor in t begin geweest, daarna hadden de woelwaters een slaapzakje
Ik heb vandaag toevallig ook die van koeka besteld! De Oslo/teddy variant. Ik ben zelf in november uitgeteld en deze werd dan ook aangeraden voor in de winter.
Mijn zoon is van juni ( 2010 hihi ) maar ik had gewoon dekens van Jollein, van die fleece achtige. Nu 22 oktober uitgerekend en ook weer dekens van Jollein gekocht, ze krijgt na een tijdje ook een slaapzak aan, dus warm zat.
Een ongevoerde katoenen deken is het beste ivm kans op wiegendood. Ik had gewoon een simpele van de prenatal
Ik ben op 24 januari bevallen en ik had exact dezelfde deken van koeka. Die is me echt goed bevallen en ik heb m nog best lang gebruikt, tot april ofzo. Dus het lijkt me dat hij voor jou ook prima kan. Ik zou er inderdaad wel een lakentje bij doen, dat is was-technisch handiger en het is ook iets comfortabeler op de huid van de baby.
Ik zou voor een gevoerde deken gaan. Ik heb deze van Baby's Only Baby`s Only Ledikantdeken Kabel Teddy Baby Roze 100 x 135 cm | Babypark
Hier ook de Koeka deken en ben er heel blij mee. Hij is heerlijk warm en heb hem bij mijn dochter (November 2013) toch nog heel lang gebruikt, tot in mei ofzo? Nu voor de nieuwe baby ook weer eentje aangeschaft.
Zouden jullie alleen zon duur dekentje voor de ledikant kopen of ook voor de wieg? Ze zijn namelijk best prijzig
Ik ben ook in november uitgerekend en zat met dezelfde vraag. Vraag me ook af of het dan handig is om meer dan 1 dekentje te hebben, of heb je aan 1 genoeg (1 voor ledikant en 1 voor wieg)?
Ik ben ook in november uitgerekend. Wil ook graag de koeka Oslo deken, maar voor het ledikant. Vind m al duur genoeg. Voor de wieg andere leuke dekens. Denk trouwens dat je wel meer nodig hebt dan 1 per bedje. Lijkt me dat met spugen enzo toch wel in de was moet, maar dan goedkopere voor wasdag erbij?
Hier heb ik een simpel fleece-achtige deken met Mickey Mouse nu op het bedje. Verder nog een duo-deken in de kast. en nog twee andere dekens die ik van iemand heb overgenomen samen met wat lakentjes. Dus verder geen gevoerde deken ofzo. Ik ben 23 oktober uitgerekend, maar word wel eerder ingeleid. Het kan in oktober ook nog best warm zijn, dus ik vind het inderdaad ook erg lastig.
Ik heb vanmiddag een deken gekocht voor in ledikant en de wandelwagen bij de prenatal. Die dingen zijn iniedergeval betaalbaar... Waarschijnlijk komt zon andere nog wel maar soms word het allemaal zo ingewikkeld
Ik was ook in november uitgerekend (werd begin december) Maar je kan beter een warm dekentje hebben dan alleen kruiken. Zeker geen fleece dekentjes! Het dekentje moet echt van katoen zijn
Ik wil de koeka valencia die is ook niet gevoerd. Als het te koud is doe ik nog een dik slaapzakje aan. Wij kopen geen dure wiegdeken. Vind dat zonde. Ledikant deken kan je toch een stuk langer mee doen. En koop daarnaast nog een goedkoop dekentje. Maar vind zo'n teddy deken ook weer zonde als ze daar maar een paar maanden onder kunnen liggen.