Junior. Toen onze zoon geboren was belde ik mijn zus met de mededeling dat Junior geboren was. Haar reactie: eh... zo heet hij toch niet echt, hè?
Hier noemen we de baby Kareltje, ook al weten we het geslacht niet. Dit is een inside mopje van mijn man en mij, we praten al jaren over onze toekomstige baby als 'Kareltje'. Iedereen in de omgeving noemt onze baby ook zo, zal aanpassen worden als het een meisje blijkt te zijn (ik heb een sterk vermoeden van wel)
Echt waar? Mijn zus noemde haar ongeboren oudste ook Kareltje. 😄 Had mijn moeder bedacht. Zij wilde het geslacht niet weten dus het is tot haar geboorte Kareltje gebleven.
Wij noemden hem Nacho (zie mijn naam ) Wij hebben een hond van oorspronkelijk Mexicaanse afkomst en voordat we een kindje hadden zagen we hem echt als ons (vooral mijn) kind. De hond kreeg dus een broertje of zusje en die heeft natuurlijk een Mexicaanse naam. Verder niets van het Mexicaanse overgebleven na de geboorte
Wij ook... Soms tegen elkaar de naam, maar ook dat niet teveel voordat we ons een keer verspreken of ons zoontje het aan iedereen gaat vertellen.
Pixel.. Als het een jongetje was zou het Sjakie zijn.. Nu is het een meisje en hebben we eigenlijk nog niet echt een naam