hallo, Ik heb een vraag. Ik heb zelf een probleem met mijn zaadproductie, er is te weinig zaad. We willen proberen om gemeenschap te hebben, op precies de goede dag. Eerst hebben we het geprobeerd met temperaturen en toen nog met een test. Maar nu zitten we er over te denken om een baby comp te kopen. Zodat we precies het goede tijdstip kunnen bepalen, en zo mischien toch nog een kans te hebben. Zijn er mensen die hier ervaring hebben met die baby comp? Of goed advies hebben? Graag alleen serieuze reacties alvast bedankt
Ik zou gewoon langs de huisarts gaan (waarschijnlijk dat hij jullie doorstuurt ivm je zaadproductie). Je kan beter proffesioneel behandeld worden, dan weet je bijna zeker dat je 'goed' bezig bent. Zo zou ik het doen iig Succes!
Zijn al bij de huisarts geweest en ziekenhuis enz. Uiteindelijk dachten ze aan ivf, maar hebben het zelf nooit over baby comp gehad, We hopen gewoon op een kans
Maar waarom nemen jullie de ivf niet aan als ik vragen mag? Ik geloof zelf nooit zo in de computer dingetjes.. Ovu test en tempen is precies het zelfde uit eindelijk en kost heel wat minder
Uiteindelijk wil ik best die ivf, maar het liefst natuurlijk gewoon normaal, en als dat met een ding van 700 euro kan, heb ik dat er zeker voor over. temperaturen en die testen werkten niet echt goed. Ze is onderzocht en ze heeft gewoon netjes de eisprong, maar als je de precieze tijd weet, hoop ik dat het mischien met dat te weinig zaad toch lukt
Dat kan ik inderdaad best begrijpen.. Maar met tijd heeft het niets te maken.. Als je ei sprint ( ochtend als voorbeeld genomen ) En je hebt die avond er voor sex dan is een vrouw net zo vruchtbaar als dat je de ochtend sex hebt... Nogmaals persoonlijk zou ik dat apparaat niet kopen en zeker niet voor zo veel geld
Ja idd maar dan moet je het wel die avond of de volgende ochtend doen. En dat zal regelmatig wel gebeuren, maar met zo'n ding, weet je het elke maand en kan je het elke maand dan doen. dacht ik, en elke maand is elke keer een kans.
Misschien is een persona een iets goedkopere oplossing? Werkt een beetje het zelfde als een ovulatie test alleen is dat ook met een computer? En verder zou ik zeggen als jullie je er goed bij voelen waarom niet??
geen ervaingen ermee, wat jullie kunnen proberen is om via het ziekenhuis ( als je vriendin / vrouw der ei sprong niet voelt of testen zat is ) de ei sprong te volgen via de echo zo kunnen ze precies pin pointen wanneer ze haar ovulatie heeft en mijn tip is precies op die dag eens flink van langs te gaan ,,bijv twee keer een keer in ochtend en eenmaal in de avond voor de meest benutten kans..
Lastig hoor babycomp Ik voel hem ook nooit Succes in ieder geval! En doe waar jullie je goed bij voelen!
Ik zou bijna reageren op: dan doe je toch IVF..maar doe het niet. Ik heb nog nooit van Babycomp gehoord maar als het zeer betrouwbaar en effectief zou zijn, zouden ziekenhuizen deze dan niet ook in gebruik hebben genomen? Elmo
Ik heb geen ervaring met de babycomp. Het klinkt interessant als ik het zo lees, maar ik vraag me af of het inderdaad zal helpen om nog exacter te kunnen klussen. Ik zou persoonlijk eerst in de alternatieve hoek gaan kijken zoals acupunctuur of homeopathie om de zaadproductie en -hoeveelheid te stimuleren. Daar zijn ook goede ervaringen mee bekend (maar ja, ook niet bij iedereen). Geen idee of een dergelijke richting voor jou interessant is, overigens. Ik heb ook nog gegoogled op customer reviews voor de babycomp. Daar heb ik zeer wisselende ervaringen gevonden. En als ik dit "expert"-artikel mag geloven is het 'slechts' een opgewaardeerde thermometer. Gebruiken jullie al FertilityFriend? Daar voer je ook je basale lichaamstemperatuur en eventuele andere verschijnselen in en daar heb je ook inzicht in alle cycli. Dat is een stuk goedkoper en wellicht net zo effectief... Succes en hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten op een zwangerschap!
Sommige verzekeringen vergoeden ook een gedeelte, maar volgens mij is het nog vrij nieuw. Maar precies weet ik het ook allemaal niet. Van het ene moment zit je oppeens voor onderzoek na onderzoek in het ziekenhuis, terwijl je verder zo gezond als wat bent.
Ja heel goed dat jullie verder kijken, en begrijp goed dat je het eerst op de natuurlijke manier wil proberen. Ik heb verder geen ervaring een babycomputer. Verder er ook nog nooit van gehoord.