vlokjes in ?urine?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zwangeremiep, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwangeremiep

15 mei 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Vroeg me af of dit jullie ook bekend klinkt?
    Ben nu bijna 38 weken
    Heb de laatste tijd bij het plassen vaak vlokjes, erg kleine en soms ook van een halve centimeter in mijn urine?? (weet niet zeker of dit uit mijn urine komt of niet)
    Heb geen blaasontsteking daar heb ik mijn urine al op laten controleren.
    en afscheiding lijkt het ook niet te zijn??
    Zouden dit kleine stukjes van misschien de slijmprop kunnen zijn of hoort dit er gewoon bij?

2. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Heb ik ook wel af en toe. Ook bij urinecontrole bleek dan alles goed te zijn. Maar het kan wel eiwit zijn, want dat heeft iedereen in de urine zitten, alleen is het niet goed als de eiwitwaarde te hoog is.

Ieder geval was het volgens mijn VK niks om zorgen over te maken!

3. Zwangeremiep

15 mei 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke fijn om te horen!
    zit al elke keer op me hand te blazen en weer te kijken! haha elke keer denk ik zou het dan misschien vruchtwater met vlokjes kunnen zijn maar ik lek verder ook niet, denk dat ik gewoon erg ongeduldig ben

4. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Haha snap ik best! :) Eerste keer kwam ik er achter doordat ik urine moest inleveren op verdenking van blaasontsteking. Ik dacht toen al dat dat niet kon missen, waarom zou je anders van die vlokjes hebben.. maar nee hoor, niks aan 't handje!

Succes met de laatste weekjes! Ik kan ook echt niet meer wachten! Haha

5. Zwangeremiep

15 mei 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi dankjewel! en jij nog even geduld en sowieso voor nu en de laatste weekjes succes!

6. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Heb ik al van bij mijn 4 weken, toen wist ik al zeker dat ik zwanger was voordat mijn test de urine in dook.
    Zijn een soort van bloedcellen geloof ik dat je verliest, maar het is dus volstrekt normaal en iedere zwangere die ik ken heeft het ook ;)

7. Zwangeremiep

15 mei 2012
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké fijn om te horen! Hihi ik heb het pas sinds deze week en ben bijna 38 weken dus begon toch te twijfelen.. Maar bedankt voor jullie reacties!

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Had ik ook , ik heb mn urine laten testen bij de HA
    En hb blaasontsteking + schimmelinfectie.
    En dat laatste is echt vervelend !!!!

9. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Ik heb van mijn verloskundige gehoord dat dit kleine delen van de slijmprop zijn. Het geeft daarbij niet aan wanneer de baby geboren wordt.

Deel Deze Pagina