Heerlijk! Word ik blij van! Mijn zoontje danst zodra hij de begin tune van Coldplay's Life in Technicolor ii hoort, hahahahahhaha echt té grappig!
leuk filmpje zeg, die had ik nog niet gezien. heb zelf ook een danseresje hier in huis dat werkelijk op alles danst waar een beat in te horen valt helaas heeft ze me steeds door als ik de filmcamara erbij pak
Lief! Wel grappig, dat mijn dochter ook gaat " dansen" als ze Single Ladies hoort. (hoofd schudden en springen) Toch een aanstekelijke beat, dan.
hahaha en dat beentje bij die eerste dan zo leuk om te zien... en bij die tweede dat handje oh oh oh oh oh oh hahahahahaha echt schattig.. xxxcindy
Wendy danst wiebelt en headbangt ook zodra er maar muziek te horen is. En met sommige melodietjes zingt ze zelfs mee. Dat beentje bij die beyonce baby is echt schattig ja. En het deed ook even iets met n handje tegelijk dat op tv iets gedaan werd. Zo leuk die dingen!
Over dansende baby's (kinderen) gesproken: YouTube - KücüK ömeR P.S. Is al een keer op het forum geplaatst door iemand, maar omdat ik 'm zo schattig vind... nog maar een keer.
mijn neefje ook , als ie muziek hoort ! wiebel de wiebel en met zijn handje op en neer ! haha leuk om te zien