Mijn meisje is afgelopen weekend net een jaar geworden. Nu vroeg ik mij af hoeveel jullie kindje ongeveer per dag drinkt. Mijn meisje wil geen melk meer (geen poeder melk en geen gewone melk) en drinkt de laatste weken maar ongeveer 300cc water per dag. Verder wil ze niets anders drinken. Ik vind dat ze wel erg weinig vocht binnenkrijgt dus ben benieuwd hoeveel jullie kindjes drinken?
Weet ik eigenlijk niet. Er staat altijd rietjesbeker dus ze pakt zelf waneer ze wil ik denk rond 300ml zit erin ze drinkt niet alles. Dan drinkt ze ook avond melk 50cc en overdag nog water uit beker bij lunch en avondeten Ik schat dat ze c 400ml water drink en dat is excl melk, sap soms, fruit, melk in pap, groente etc
Hier een natnek.. Smorgens zo een 100cc halfvolle melk Tussendoor 150cc water Bij de lunch 100cc melk Tot aan het avondeten ongeveer 300cc water/sap Savonds nog 150cc melk
Hier denk ik ongeveer dit. 180 ml met aanmaken van de pap, melk. Tussendoor bekertje water schat 50 ml Lunch denk ik 80 ml melk Rest van de dag bij tussendoortje en eten denk ik 100 ml water. Denk ongeveer 400 ml vocht per dag.