Geen idee of mijn vraag hier thuis hoort.. Ik zat op internet al een beetje rond te struinen naar broeken. Het is nog aan de vroege kant Maar normaal kan ik geen spijkerbroeken in de winkels kopen, alleen online hebben ze lengte 36. Alleen positiekleding in lengte 36 kan ik niet vinden. Spijkerbroeken alleen in maat 36-36 en dat is aan de wijde kant. Ik zoek 32-36. Iemand enig idee waar dit te vinden is? Ik ben geen rokjes/jurkjes type, dat draag ik eigenlijk nooit. Lengte 34 lijkt echt of ik hoog water heb, in een laarsje kan dat natuurlijk wel maar als we richting het mooie weer gaan dan zijn laarsjes weer te warm. Help??
Ik heb me echt een ongeluk gezocht naar lengtematen, maar ik heb het opgegeven.. Ik heb bij de miss etam maar een paar zwarte positie leggings gekocht, die zijn best lang (nog wel te kort voor mij heb ook lengte 36) maar heb gewoon hoge laarzen eronder, zodat je het niet ziet. Kan je ook met skinnyjeans doen eventueel. Het is voorlopig toch geen warm weer anders 3-kwarts broeken misschien?
Op internet staan wel een paar broeken maar dan veel te wijd. Er schijnt wel een zaak in Apeldoorn te zijn, misschien dat ik daar maar eens ga kijken. En anders idd maar laarzen aan.
In Beilen zit ook een lange maten winkel ik weet dat die vrouw van wie die winkel is ook een naaiatelier heeft, en dus kan vermaken. Ze had mij dit ook aangeboden met oude broeken van mij, alleen voor mij is dit te ver weg, ga meestal 1 a 2x per jaar daarheen voor broeken.
Het is echt ellende om lengtemaat 36 te vinden in zwangerschapskleding. Ik heb uiteindelijk maar skinny jeans gekocht en die dan in mijn laarzen gedragen
Bij ik en mijn kind ben ik geslaagd voor lengtemaat 36. Heb daar ook een paar 'normale' skinny's besteld, en draag die gewoon in mijn laarzen. Heb ook spijkerrokje met legging, gaat ook prima. Is even zoeken, maar goed is maar tijdelijk he
Hebben jullie ook ervaring met de jeans van noppies? Heb een maat 36 besteld en deze zit heerlijk bij mijn buik (geen strakke knoop en rits meer), maar best strak aan mijn bovenbenen (toch maar minderen met de koekjes haha). Loop ik dit nog uit? Normaal zou ik zeggen van wel, maar vind het best stugge stof?!
oeps...plaats deze reactie verkeerd, geloof ik. Weet niets van lengtematen, want ik ben een smurfje . Succes iig!
Het is inderdaad lastig, ik heb er een van mama licious en van love2 wait. Beide bestelt bij Bellyfashion en ze zitten heerlijk. Heb er twee van esprit, die echt verschrikkelijk zitten. Succes!
Vandaag in Apeldoorn geweest en wel keuze uit 5 broeken met lengte 36!! Heb er eerst 2 gekocht dus voorlopig heb ik wat. Ben enorm blij dat ik niet met hoog water hoef te lopen.