indalen..minder voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chanisse, 20 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanisse

chanisse Lid

12 mrt 2006
    98
    3
    8
    labmedewerkster
    huissen
    ik ben nu 35 weken zwanger,afgelopen maandag ben ik naar de vk geweest en toen zei ze dat de beeb al was ingedaald maar dat hij nog niet helemaal vast lag met zijn hoofde,
    kan het dan ook zo zijn dat je de beeb minder vaak voelt bewegen,doordat hij minder ruimte heeft?
    eerst had ik s avonds echt een harde bult rond mijn navel zitten en kon ik nog moeilijk zitten,maar nu voel ik meer kriebbels heel laag onderin mijn buik.
    ook heb ik de hele tijd pijn in mijn bovenbenen vlak onder de schaamstreek..voelt net een beetje aan als spierpijn of beurs,kan dat ook met t indalen te maken hebben?

groetjes chanisse

2. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Dit kan inderdaad met het indalen te maken hebben, ik had ook last van de dingen die jij omschrijft. En je voelt je beeb inderdaad minder aan het einde van de zwangerschap omdat ze minder ruimte krijgen. Ik geloof dat je wel je beeb tenminste 1x per dag moet voelen bewegen.

3. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ik had dat bij m'n vorige zwangerschap ook, en omdat ik er niet gerust in was, had ik een blad papier gevouwen tot een rol, zette die tegen mijn buik, en ik luisterde af en toe naar de hartslag van de baby, zo was ik geruster.

4. Niet meer actief

Ik heb de laatste dagen ook niet veel beweging, maar ik kan er zowieso geen ritme in ontdekken! Ik hoop dat het het indalen is, want je maakt je toch zorgen als je ff niks voelt he :)

5. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    hier ook eentje die ineens wat rustiger is als normaal. Voel haar nog wel, maar veel minder.

T is dat ik zo nu en dan nog wel iets voel, anders zou ik ech heel ongerust worden.

Deel Deze Pagina