vannacht super slecht geslapen, last van een heel gevoelige buik. Vanaf vanmorgen half 8 goede harde buiken met regelmaat en vrij snel achter elkaar. Na inwendig onderzoek is gebleken dat de baarmoedermond verstreken was en ik 1 cm ontsluiting heb. Hoop dat het door gaat zetten en ze de keizersnee vandaag gaan uitvoeren. Helaas heb ik vanmorgen ook nog vernomen dat mijn opa plotseling vannacht is overleden, dood en leven ligt som echt dicht bij elkaar.
gecondoleerd als eerste waarschijnlijk is het nu echt begonnen ja, verstreken baarmoedermond en regelmatige harde buiken.. succes met keizersnede en hoop dat je straks je uk in de armen kan houden.
hoi mieke ik ken je verhaal en hoop dat t echt is begonnen. Ik zal aan je denken vanaf nu dat ik dit lees. Het leven is zo hard soms en ligt soms zo vlak bij elkaar. Maar ik denk dat jou mooie wonder wel een mooie engel bij zich zal hebben mocht het nu of straks gebeuren. Alsof t zo moest zijn. Een mooie beschermengel. xxx
sinds vanmorgen half 6 weer last van buik, maar helaas noemen ze het hier nog geen weeen. Hopen dat het door gaat zetten. Gisteren na onderzoek 1 a 2 cm ontsluiting, maar ja dat hoeft niks te zeggen, helaas.
he balen zeg, dat klopt t zegt niets he. maar jij hebt toch verminderd vruchtwater? Dus een lek? Of niet?