Kleuters die aan je baby zitten...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaSon, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Het is hier een dolle boel, elke dag spelen heel veel kinderen hier in de tuinen (met name mijn tuin ;) ).
    Geweldig voor mijn dochter van 4 jaar. Maar haar vriendinnetjes van 5 jaar komen steeds naar binnen lopen en MOETEN dan (alsof een onzichtbare kracht ze naar haar toe duwt) Kim aaien.
    Hartstikke schattig natuurlijk, maar aangezien ze heel veel buiten spelen hebben ze zwarte nagelrandjes natuurlijk en hebben ze weet ik veel waarin zitten vroeten.
    Van mijn eigen dochter kan ik het hebben en laat haar evt. haar handen wassen als het te gortig is. Maar ik ga me steeds meer irriteren aan die andere meiden. Want ik heb al vaak gezegd dat ze het maar beter niet kunnen doen, dat Kim er onrustig van wordt. Maar ze blijven dagelijks Kim aaien :(
    Ik ben een hele makkelijke moeder, maar dit gaat me nu echt irriteren.

Wat vinden jullie? Hou zou jij het aanpakken?

2. demi26

demi26 Niet meer actief

Even echt voor je kleintje op komen en streng zijn! Zeggen dat de kindjes niet meer aan de baby mogen komen en dat de baby daar ziek van kan worden... dat ze het eerst aan jou moeten vragen!

3. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    een cavia of konijn in een hokje zetten en zeggen dat ze die mogen aaien ! hahaha nee ik weet het ook niet<-- ik vind het zelf ook geen fris idee wat je hier beschrijft :rolleyes: ik hoop dat je er uitkomt samen met de andere kindjes
    grtz Ramona

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oeff, ik had het laatst op een verjaardag. Mijn dochtertje zat in de maxicosi die op de grond stond. Komen er ineens allemaal peutertjes/kleutertjes naar binnen rennen die op haar afduiken en in haar wangetjes gaan prikken, hoofdje aaien. Heel schattig maar echt voorzichtig deden ze niet haha! Ik heb haar er toen maar uitgepakt en op schoot genomen, had ik nog enigzins controle over die grijpgrage klauwtjes ;) Beetje irritant dat een van de ouders zei 'ach joh, laat die kids toch'.. :confused: Sorry? Is mijn kind! Zeg dan tegen je eigen kind dat ie zachtjes moet doen :(

Ik zou in jouw geval ook tegen de kindjes zeggen dat ze als ze Kim willen aaien eerst hun handjes moeten wassen en dan voorzichtig moeten doen. Zo niet, geen geaai ;)

5. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Handjes wassen voordat ze aan je kleintje zitten~!

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oooooh verschrikkelijk! Ik haat dat soort dingen, nu moet ik zeggen dat ik "vreemde" kinderen sowieso niet zo moet... :oops:
    Mn man noemt me ook wel eens een kinderhater :)
    Nee serieus, ik heb het niet zo op ander mans kinderen, kan er echt niks aan doen. Ik vind ze ongemanierd, ze luisteren voor geen meter en zijn nog gemeen ook!
    Zo was hier laatst een meisje en die kneep Nathan. Nou die krijgt van mij echt een draai om dr oren.

Nu zijn er wel een paar lieve en leuke kindertjes, daar heb ik niet zoveel moeite mee. Maar idd, gewoon de controle houden. Ze luisteren maar naar je of anders houdt het op. Vind ik dan hoor..... :rolleyes: En anders moeten ze maar een knuffelbeest kopen.

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Inderdaad streng zeggen dat ze het eerst aan jou moeten vragen.

Hier 2 nichtjes van 4 - wereld van verschil. De een is heeeeeel zoet en lief, die raakt Mirre nauwelijks aan als ze haar aait en gaat dan ook heel lief fluisteren. En de ander (dat is een enorme doerak) die pakt zo de speen en duwt die in Mirre dr mond :) ... verder wel lief hoor, maar euhm ... druistig :D ... Daar moet je dan ook echt even streng tegen zeggen dat dat niet de bedoeling is ... (en dat onthoudt ze dan 2 seconde hehe).

8. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    hier ook dagelijks buurtkindjes in de tuin en over de vloer omdat de oudste daarmee speelt
    als mijn jongste er uit is gaan ze er indd wel even naar toe even aaien en even tegen kletsen en dan gaan ze er weer vandoor

9. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Het eerste kindje dat onze dochter op haar eerste dag op het kinderdagverblijf kwam begroeten had enorme vieze snottebellen druppen, pakte het speentje van mijn dochter en stopte het zo in haar eigen mond :confused: . Gatsiedikkie! Yak, ik gruwelde. Eerste indruk van hoe het op het kdv gaat... Heb meteen maar een spenenkoortje gekocht om het speentje aan haar kleren vast te zetten, kunnen andere kinderen er niet mee aan de haal :( . Maar er zullen daar wel vaker dingen gebeuren die je liever niet wilt weten als je op je werk zit...

10. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ben dus niet de enige waarbij het gebeurt ;)
    Vandaag (zal je altijd zien) hebben ze het niet gedaan. Maar ik heb me voorgenomen de volgende keer inderdaad te zeggen dat ze handjes eerst moeten wassen en anders geen aaien!

Deel Deze Pagina