Wanneer word haar dikker bij dreumesjes van 1 jaar ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door whitesaber, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Mijn zoon had een extreem afgeplat hoofdje en zijn we de 1 jaar grens voorbij
    Nu is zijn hoofdje nog steeds een halve cm scheef aan de linkerkant en als hij douched zie je dat erg goed :(
    Wat mijn vraag is wanneer word zijn haar dikker zodat het makkelijker te verbergen is?

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    geen idee, ik denk dat dat per kind verschilt. ik lees mee.

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik heb geen idee, Chloé heeft een helmpje voor haar afgeplatte hoofdje en het is nu al bijna weggetrokken.
    Wij doen mee aan een onderzoek waarin ze kijken wat beter is, of afwachten of een helmpje dus ik denk dat je alleen maar kan afwachten;)

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    denkdat dat echt per kind scheelt. mijn zoontje heeft 6 maanden een helmpje gedragen maar heeft nooit last gehad van dun haar. hij heeft al sinds zijn geboorte een dikke bos en van de scheefgroei zie je niks tenzij je echt goed oplet. nu is zijn kopje nog niet helemaal recht maar toch valt het mijn niet meer op. we scheren zijn kopje nu regelmatig kort (milimeter over) omdat hij zoveel en zo dik haar heeft dat hij echt een meiden kapsel krijgt :)

5. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Mijn oudste zoon had pas na een jaar een bos haar en mijn jongste zoon pas na zijn 2de verjaardag hihi.

Het verschilt per kind eigenlijk.

Maar wat ik wel weet is dat kindjes die laat haar krijgen vaak een dikkere bos er voor terug krijgen,en soms ook wel krullen.

6. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Mijn zoon heeft kleine pijpekrullen en heel dun haar
    Een ander kindje die we kennen heeft met 15 maand dik haar en een deuken in zijn koppie...
    Ook in het aangezicht
    De moeder had besloten er niks aan te doen...

Je ziet de deuken niet van achteren daarom ook mijn vraag :D

Ik hoop in iedergeval dat hij wel een dikke bos krijgt net als zijn papa :p

Deel Deze Pagina