Hé meiden! Ik kon vandaag tussendoor voor een echo. Mijn borsten doen minder zeer en ik had gisteren weer een klein beetje bloedverlies (rode kleine sliertjes in de afscheiding) ik heb de VK gebeld voor wat geruststelling, maar ze zei dat er om 13.00 nog wel een plekje vrij was voor een echo (ik zou anders volgende week gaan) Er was op de buikecho niets te zien ale: dus ik zenuwachtig...Toen inwendig. Eerst ook niets te zien...toen ging ze inzoomen en ja hoor: boem boem....schitterend! Het is nu 1,16 cm groot, 7.2 weken dus! Het blijft allemaal spannend, maar dit is al zo'n goed teken! Heerlijk. Sorry dit wilde ik even kwijt!
Gefeliciteerd hoor! Dat maakt de kans dat het nog verkeerd zou gaan veel kleiner! Geniet er lekker van.
Super meid dat alles goed was! Mooi he zo'n kloppend hartje. Dan weet je echt dat er een levend wezen in je groeit Gefeliciteerd
super geweldig! ik moet morgen ochtend voor een echo om te zien of er leven is....heel spannend allemaal, ik hoop dan net zo opgelucht te zijn als jij
Leuk om dat zo te lezen van zo'n eerste echo. Ik vond dat toen ook zo mooi! Kreeg toen spontaan tranen in mijn ogen bij het zien van het kloppende hartje. Nu ben ik inmiddels 26 weken en heb dus nog maar 14 weken te gaan. Geniet ervan, want voor je het weet is je zwangerschap voorbij. Het gaat echt snel!
Oh ja ik ook! De vrouw die de echo maakte zei niets maar zoomde in en nog een keer....en ja hoor! Ik hoorde alleen nog niets, maar dat komt de volgende keer vast en zeker! Voor alle meiden die binnenkort ook gaan: hoop van harte dat jullie hetzelfde zien!
Gefeliciteerd meid! Mooi is dat he, ik had met 9 weken een echo gehad ook vanwege bruine afscheiding.. ook inwendig en toen zagen we ook het hartje kloppen.. ik schoot indd helemaal vol met tranen!
Super meid morgen heb ik een termijn echo ben heel benieuwt wat wij tezien krijgen hoop ook een kloppend hartje tezien