Nou inderdaad ! Wij wassen kleding op max 40 graden, kinderkleding komt er redelijk uit maar de babykleding..Verslapt en helemaal breed echt helemaal uit model, babykleding kopen we daar niet meer
Ik ben afgelopen zaterdag in Enschede geweest, er was niet veel keuze maar toch een paar leuke dingen gekocht, al wordt nu wel huiverig naar hoe de kwaliteit zich zal houden.
Wij gebruiken de boxpakjes als pyama's en ik heb een broekje, maat 62/68 en zelfs na veelvuldig wassen is het nog steeds mooi.
Zeker mee eens. Na 2 keer wassen ga je al zien dat het geen kwaliteit is. Kan ook eigenlijk ook niet voor die prijs. Rompertjes gaan helemaal uit model en veranderen in een kort en breed modelletje.
Grappig alle verschillen want ik vind van alle rompers jes die van de primark echt de beste!!! Blijven na het wassen goed. In iedergeval hier bij mij ☺
Dit gebeurd bij ons met die pyjama's van 2 voor 6 euro, de pyjama van mijn zoon ..ook 2 voor 6 euro die blijven wel in model, hij is wel helemaal vervaagd ( keer of 10 in de was geweest nu) maar blijft wel in model
Rompers kleine maten gingen hier goed (newborn) maar de maten daarna worden ze allemaal erg wijd. Niet mooi. Leggings daarintegen blijven heel mooi, ook na heel veel wassen (ook op hogere tempraturen ivm vlekken).
Ik ben gister bij de Primark in Eindhoven geweest,Hadden echt niet veel bijzonders voor de new born 50/56 heb wel een jasje broekje en shirtje in maat 62 gekocht. Verder vond ik het tegen vallen.
Wij vonden primark echt helemaal niets . Weinig keus en een zoooooitje en druk dat het was .... Bijna gelijk de winkel weer verlaten ..
Ik vind de rompers juist echt super maar heb dan wel de kleinste maat. Mijn mannetje bleek heel smal te zijn en ik had veel rompers vam verschillende winkels (zeeman , h&m , primark , prenental etc.) en die van de primark zitten het mooist en blijven het mooist in de was. Ze vielen wel iets smaller maar dat was geen probleem want ik heb een smal mannetje. Maatje 50 van de hema past hij bijvoorbeeld nu pas qua breedte. Ik ga binnenkort echt even flink shoppen voor rompers Weer voor als deze te klein worden. Had wel de simpele rompers lichtblauw , lichtgrijs en wit in een pakje.