Baby doet constant iets met handen wie herkent dit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piccolina, 24 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier doet mijn zoontje alsof mijn borst twee handvatten heeft, voelt niet altijd even fijn. :D

TS, ik denk dat je een beetje een verkeerd beeld hebt van "andere" kindjes. Er zijn behoorlijk wat kindjes die met 9 maanden langslopen, er zijn er zelfs "veel" die compleet loslopen. Je kindje is vlot, maar ik heb er nog niets extreem van gelezen, enkel dingen die ik heel vaak hoor en hier thuis net zo goed zelf zie. Ik bedoel dit niet lullig, maar je maakt vaker de insinuatie dat je dochter zo vreselijk snel is, terwijl ik dus niets supersnel voorbij zie komen. ;)

Er zijn inderdaad heel veel kindjes met handjes die constant in beweging zijn en eerlijk gezegd heb ik nog niet van veel moeders gehoord dat nagels knipbaar zijn. :p Ik wring mezelf altijd in allerlei bochten tijdens het voeden, is het enige moment dat ik het zonder worsteling voor elkaar krijg. ;)

2. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    is ze niet oververmoeid?

3. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ik zou me erg geen zorgen om maken.
    mijn dohter was ook hyper met haar handjes. en ze is nog steeds een drukte maker ze kan geen seconde stil zitten.

nog steeds als ze drinkt limo ofzo zit ze met haar andere hand in haar haar te frunniken.

weet niet hoeveel baby's jij kent......

4. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Ze lijkt gewoon op dr moeder :p;)

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005