Onze zoon had altijd een megalol met de thermostaatknop van de verwarming Ik kon de kamer nog niet inkomen en hij zag dat ding en ging toch in een deuk. Nooit gesnapt waarom hahah. Vond het wel grappig! Nooit wat achter gezocht ook eigenlijk.
Onze babyfoon gaat elke dag wel een paar keer af.. Ook al ligt ze niet op bed.. Megaaaa eng.. Wel paar x gehad dat mijn dochter keek naar een bepaalde plek en de katten er ook naar keken.. Ik dacht dat ik gek werd.. Want ben daar heeeeel bang voor hihi
Hier ook een periode! Altijd naar dezelfde hoek in haar slaapkamer, wijzen en lachen en kijken. En daar staat een lamp, die aangaat door m aan te raken, kennen jullie dat? Die ging in dezelfde periode ook regelmatig uit zichzelf aan of heel lastig uit. En nu is allebei over !
Doet onze dochter van nu ruim 14 maanden ook dagelijks haha. Ik zoek daar niets achter. Ze is al ontroerd door een weerkaatsing van een lamp op de muur.
Mijn dochter kan ook ergens naar kijken en dan lachen, dat ik denk... wat zie je toch!! Vind het wel grappig.
Finley heeft hetzelfde. Ik zeg altijd gekscherend tegen Finley: zitten ze weer lol te trappen met jou?
Mijn dochter heeft dat ook een tijd gedaan, met zwaaien erbij. Uit het niets giechelen deed zij ook, dus tja, ik weet het niet..... Laatste tijd zegt zij steeds: mama, toen ik jouw mama was en jij mijn baby, toen had ik jou vast....... Weet bij haar niet zo goed wat ik ervan moet denken. Mijn oudste heeft het trouwens ook heel erg gehad, die volgde met zijn ogen, heeft lange tijd een onzichtbaar vriendje (baby) gehad en heel lang een man en vrouw bij zich gehad. Was zo erg dat zelfs het MKD mij belde of ik wel wist dat hij geesten zag.... Dat wist ik wel, maar dat ging ik hun niet vertellen. Jongste doet het niet (EINDELIJK een kind die het niet doet ) Dus, ja, ik weet niet, aan mij heb je niks geloof ik
Brrr, heb kippenvel Maarre,mijn mannetje doet t ook hoor. Vooral 's nachts kijkt hij finaal langs me heen en zit dan heel opgewekt blablabla. Geloof wel dat er 'meer' is, maar of mijn manneke dat ziet? En anders is het vast mn oma die kort nadat ze wist dat ik in verwachting was is overleden!