Dreumes al een week of twee ziek. Wat nu?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ster27, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Mijn oudste is al een week of twee niet fit. Eerst alleen hangerig, maar op een gegeven moment ook koorts en overgeven. Het gaat nu sinds een week of twee op en af. De ene dag is de koorts weg, de dag erna weer terug. Sinds een week of twee is zijn ontlasting ook anders van kleur, heel licht en dun, maar niet waterdun. Hij drinkt goed, meer dan normaal zelfs, maar eten gaat moeizaam. Ipv drie boterhammen per dag eet hij er een en 's avonds eet hij vaker niet dan wel.

Komt dit iemand bekend voor en is het verstandig nu de ha te bellen of toch maar weer wachten en uitzieken?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben altijd aangehouden langer als 3 dagen koorts even door de huisarts laten zien. Dochter is heel vaak ziek geweest vorige winter, 1x een kuur gehad ivm koorts, dokter vermoedde een infectie en toen knapte ze ook snel weer op!

3. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Huisarts houdt hier ook de regel aan; bij 3 dagen koorts langskomen. Ik zou de huisarts bellen

4. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Heb vanmiddag de ha gebeld en kan morgenmiddag even komen met mijn zoontje. Normaal had ik ook al wel sneller gebeld, maar omdat het zo op en af gaat wilde ik het even aankijken, hij leek steeds weer wat op te knappen. Vanavond heeft hij wel weer wat vergeten, maar was de koorts wel weer hoger, 39,2. Hij voelt zich duidelijk niet lekker, klaagt ook wel af en toe over buikpijn.

Deel Deze Pagina