Baby dood door slapende kat!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamaKitty, 10 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Maar dan ga je toch lekker met je kind wandelen :(
    Ik zou mijn kind niet alleen achterlaten in de tuin in de vrieskou.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dat zou ik ook doen, maar genoeg mensen die hun kindje buiten leggen. Heb ik ook wel gedaan, maar dan zat ik er wel bij.
    Op het KDV hier slapen regelmatig kindjes in van die konijnenhokken. Ook vorige maand nog.
    Oh ik lees net dat het een Lutje Potje is.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Maar vorige maand was het in NL nog 15 graden gemiddeld..

in Sundsvall is het gemiddelde rond 0 graden nu.
    Als je niet kan wandelen met je kindje maar toch de lekkere frisse vrieslucht wilt laten in ademen oké. Maar zit er wel bij voor het geval je kindje opeens gaat blauwbekken. Of wat anders gebeurt.
    Straks zou er een dikke kat op je kinderwagen springen, dan pleurt je beebje op de grond.

Ik vind het super zielig voor de ouders dat ze dit moeten meemaken en ik gun het niemand.

Maar ze mochten wel wat meer verantwoordelijkheid tonen hoor.
    Op deze manier doe je dat niet.

Ieder voorzich, als je je kindje in de tuin wilt leggen prima, maar doe het dan wel in een lutje hutje gedoe.

Alleen in een kinderwagen buiten is sowieso al gevaarlijk, vind ik.

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Heel sneu. Toch is het al wel lang bekend dat katten dit kunnen doen bij babies, en durf ik mijn babietje echt niet alleen te laten als er ook en kat bij hem in de kamer is. En dat is ook een reden dat ik mijn kindje niet in de tuin laat slapen.
    groetjes

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Heel erg triest is dit!
    En ik moet bekennen, dat ik de kat dus weg zou doen.
    Nee, zeg niet afmaken, maar naar t asiel. Waarom, tja, ik zou t dier gewoon niet meer om me heen kunnen hebben...ook al kan t beest er niets aan doen!

Trouwens, ik heb zelf ook gehad dat er een kat bij Eva op dr kamertje zat toen ze 6 maanden was. Het was enorm heet, had deuren open staan en zij lag in dr eigen bedje.
    Ik hoorde op een gegeven moment mauwen boven en toen ik keek zat er dus een kat naast dr bed!!!! En ik heb ze zelf dus niet

6. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Wat erg...wij hebben 2 katten en ik zorg er altijd voor dat de deur van Sem zijn kamer dicht is, moet er niet aan denken dat dit gebeurd...is toch je ergste nachtmerrie!

Zou alleen niet weten wat ik met de kat zou doen als er zoiets hier zou gebeuren..niet dat ik haar dan laat afmaken maar zou denk ik een ander huisje zoeken voor de kat, kan dan denk ik niet meer genieten van de kat, maar goed das mijn mening ;)

Deel Deze Pagina