Baby dood gevonden in tas in Heerhugowaard

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dochters, 8 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.712
    5.740
    113
    Gedver wat triest :(

2. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Kan er altijd met mijn hoofd niet bij hè hoe mensen kunnen zijn... walgelijk! Arm kindje :(

3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.132
    5.053
    113
    Vrouw
    Vreselijk :(

4. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ik lees net dat t gaat om een baby van 1 jaar oud! Dat noem ik geen baby meer. Wat triest.

5. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.040
    3.866
    113
    Vrouw
    Thuis
    Erg triest.

Ik vraag me af of het hier om moord gaat of om een wanhopige ouder die van gekkigheid niet meer wist waar hij/zij het zoeken moest.

6. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

7. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Zooooo verschrikkelijk dit.
    Dit is vlakbij de straat van mijn vader.. Niet dat t daarom erger is dan een ander kindje die gevonden word maar dan is t een soort van "dichtbij" brrrrr niet normaal meer 😢😢

8. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik hoorde op de radio dat het om een dreumes gaat 😞😞😞

9. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Ik woon er dicht bij... Schrok mijzelf rot toen ik het hoorde. Heb regelmatig in die straat gewerkt (kraamzorg) Volgens een kennis die daar tegenover woont is die zak gevonden in een schuurtje en buiten neergelegd toen is de politie gebeld.... verschrikkelijk....

10. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik ben van deze regels op de hoogte. En sommige topics vind ik ook echt onnodig om te plaatsen hier bij tv/nieuws/radio...
    Maar dit nieuwsbericht zul je ook onmiddellijk vinden als je de Telegraaf, Nu.nl of een andere nieuwssite opent. Bovendien zoeken ze natuurlijk getuigen en mensen die het kindje kenden. Dus dit topic kan ook de ogen van heel zp openen.... Wie weet is hier iemand die het kindje kende of de ouders. Je weet maar nooit....

11. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wat naar. Stel je toch voor dat je bij dat kindje gekraamd hebt een jaar geleden.. Dat moet ook raar voor je zijn.

12. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Moet er niet aan denken. Bij het huis waar het gevonden is heb ik zeker weten niet gewerkt....

13. MamavC

MamavC Niet meer actief

Bah sommige mensen zijn echt ziek. :( word er iedere keer weer zo misselijk van!
    De voor- en achternaam van degene van wie het schuurtje was, zag ik al op Facebook voorbij komen.

14. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    'Tas met dode baby was van kennis'|Binnenland| Telegraaf.nl

Ik lees nu dit. Waarschijnlijk was het kindje dus van een kennis van de bewoner die daar spullen heeft gestald. Hopelijk komen ze dan ook snel achter de dader.

En het kindje lag er waarschijnlijk al een jaar. Dus ongeveer 2 jaar geleden geboren. Vreselijk allemaal... :(

15. DivaXXL

DivaXXL Actief lid

15 jul 2013
    185
    19
    18
    Echt verschrikkelijk, ongelovelijk, dramatisch, misselijk
    Hoe hoe hoe ziek moet iemand zijn.... ik snap dit niet... zo een gruwel brrrrr

16. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    En niemand die een jaar lang 't kindje miste? Opa oma? Ooms tantes enz?

17. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Dat is echt ziek.... Hoe kun je?

En als t verhaal klopt, ook heel erg voor de vrouw die de tas gevonden heeft

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Buten een intens triest ook een raar verhaal?! Hoe kun je nu een jaar niet in een schuur komen als je op dat adres daadwerkelijk woont? Wat zijn dit voor mensen, allemaal, bewoner en kennis?

19. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Het kan toch zo goed verpakt zijn dat je het niet merkt/ruikt bij het 'dagelijks gebruik' van een schuur? Het werd pas ontdekt toen ze ging opruimen. Ik stop ook wel eens iets achterin mn kelder waar ik een jaar niet meer aan kom, zeker als het niet mijn spullen zijn.

Hoe dan ook, erg verdrietig verhaal...

Deel Deze Pagina