Baby dood in crèche

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Bebek Istiyorum, 21 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Baby dood in crèche
    Een baby van een paar maanden oud is vrijdagmiddag overleden in een kinderdagverblijf in Eerbeek in Gelderland. De doodsoorzaak is nog onbekend.

(Novum) - Een baby van een paar maanden oud is vrijdag overleden in een kinderdagverblijf in het Gelderse Eerbeek. De doodsoorzaak is nog onbekend. Dat heeft de politie gemeld.
    De baby werd vrijdagmiddag onwel, waarna medewerkers van het kinderdagverblijf een ambulance belden. Terwijl drie ambulances en een traumahelikopter onderweg waren, probeerde het personeel vergeefs de baby te reanimeren. Ook een huisarts uit de buurt heeft assistentie verleend.
    De ouders en het personeel van de crèche zijn opgevangen door medewerkers van Slachtofferhulp.

http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=149294773

Het zal je kindje zijn, wat vreselijk zeg! Ik wens de ouders veel sterkte toe en ik hoop dat er gauw achterhaald wordt wat er precies is gebeurd!

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

de link werkt niet??

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wat verschrikkelijk, geen woorden voor :(

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Bah wat een naar nieuws. Ik heb vlakbij Eerbeek gewoond en ben weleens in dat kinderdagverblijf geweest, met de opening.

Ik heb zelf ook op een kinderdagverblijf gewerkt, vandaar...

Ik ben zelf altijd bang geweest dat zoiets zou gebeuren. Lijkt me vreselijk als zoiets je moet overkomen. Hoe vertel je zoiets aan de ouders?

Helaas komt wiegendood nog weleens voor zonder duidelijke oorzaak dus ik denk als ik het verhaal zo hoor dat dat er vast achter zit.
    Afschuwelijk.

Veel sterkte voor de medewerkers van het kinderdagverblijf en bovenal de familie van dit babytje.

5. Ons Kleintje

vreselijk, wat zal de leidster zich schuldig voelen en de ouders zich machteloos...
    wat zal de vraag` Wat als.. ` ze achtervolgen.
    Ik leef met beiden mee..

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Vreselijk ja :(

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ow da's gek, ik klik hem aan en krijg het bericht wel! Computers... Het is in ieder geval hetzelfde bericht als wat ik er op heb gezet!

8. Ons Kleintje

inmiddels deed ie het ineens wel, dank je ;)

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Haha, irritant he, die computers! Heb er ook altijd ruzie mee hoor!

10. MamaSonja

MamaSonja Bekend lid

2 aug 2009
    762
    0
    0
    Pff jeetje wat erg zeg:(

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    WAT?!!! Ik heb daar tot voor kort nog gewerkt! Zal eens even een oud collega een mailtje sturen. Dit gun je niemand.

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nee, lijkt me inderdaad voor het personeel ook vreselijk! Die mensen hebben er alles aan gedaan om het kindje te redden en dan glipt ze toch weg...afschuwelijk!

Lijkt me ook wel moeilijk als je daar gewerkt hebt! Maar misschien dat je dan juist een steun voor ze kunt zijn! Sterkte

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Ik vind het idee héél vreemd, dat er daar een kindje gestorven is.
    Zelf heb ik een groot vermoeden wie het is.
    Toen ik daar nog werkte was het kindje net 8 a 9 weken. Ik ben er inmiddels net 2,5 week weg. Dus dan zou dat kindje nu bijna drie maand oud zijn.
    Dat kindje was ( dacht ik ) het jongste kindje die er was.
    Als dat zo is, dan ken ik de ouders ook! Wat vreselijk!

Ik heb net een oud collega een mail gestuurd..

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Sjesus, dan lopen de rillingen ook over je lijf zeg, als je dat poppetje nog kent ook!
    Vind het sowieso vreselijk! Ook omdat je er als ouder helemaal niets aan kunt doen en je er zelf niet bij was toen het gebeurde...Ik ben zelf helemaal voor kdv, denk dat het vreselijk goed is voor de ontwikkeling van een kindje en geloof dat ik een betere moeder zou zijn als ik nog paar daagjes kan werken, dus ik hoop niet dat de ouders zich schuldig voelen! Ik leef met ze mee!

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

Waarom heb je dat vermoeden als ik vragen mag? Want ik neem aan dat er meer baby's op het KDV zijn?

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Merijn, bij ons KDV zijn maar 3 groepen, waarvan 2 groepen misschien 2 echte kleintjes hebben. Misschien is dat ook een kleinschalig KDV?

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier is ook maar 1 babygroep... en hele kleintjes (3 maanden) zijn er nooit veel tegelijk, aangezien de jongste groep tot 1,5 gaat.

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

Maar 1 babygroep bevat meer dan 1 baby neem ik aan ;) Dus ik ben nog steeds benieuwd naar de reden...

En er is toch nergens de leeftijd van het kind genoemd? Of wel? Alleen dat het een baby betreft (0 tot 1 jaar)?

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Merijn, een paar maanden oude baby werd er genoemd!

20. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Vreselijk :(

Deel Deze Pagina