als ik er ooit zo bij ga lopen als deze mensen dan ben ik dement geworden en wens ik een spuitje te krijgen jut-en-jul.nl Check it out ojah.....zeg eens eerlijk heb jij ook dezelfde jas als je man/vriend/partner...zo jah please TELL ME WHY
Euhm mij niet gezien in de zelfde jas als m'n mannetje Staat ook zo belachelijk, vind ik dan , om zo hetzelfde gekleed te lopen kan je al beter een bordje boven je hoofd hangen .. Kijk wij horen bij elkaar
whahahha die ene tijgerversie ook hahahah verschrikkelijk En dan die twee op het strand, niet met die zonsondergang maar die andere, zoek de verschillen
Ik hoorde het vanmorgen op radio538 bij edwin Evers dat moest ik natuurlijk ff checken whahaha te erg!!
Lijkt toch wel goed voor het huwelijk te zijn, want ze lopen bijna allemaal hand in hand of gearmd. Als het sport-, motor- of regenkleding is kan ik me er niet zo aan storen. Da's meer functionele kleding. Maar echt dezelfde jas...nee, dat zou ik nooit doen.
Haha Ik wist niet dat mensen dat deden, is me nooit opgevallen. Maar nee, ik zou sowieso nooit dat soort unisex jassen dragen, altijd wat vrouwelijker. En als mijn man dan dezelfde jas aan doet, ga ik wel twijfelen aan z'n geaardheid
whahaha die 2 met die grijze truien vind ik echt te erg whahaha en bij sommige zie je niet eens wie de vrouw is whaha
Als het om sportkleding gaat dan snap ik het nog wel. Wij hebben hier ook 2 vrijwel identieke duikpakken (oké ik heb de vrouwenvariant met wat rode accenten en manlief de mannenvariant met blauw accenten, maar verder zijn ze hetzelfde). Maar om zo over straat te gaan in het dagelijks leven....dat is wel erg ja...
Mijn man en ik kleden ons speciaal weer om als we beide dezelfde kleuren aanhebben ( en dan bedoel ik niet een spijkerbroek)
Het ene koppel van de 2e link.......beiden een winnie the pooh variant aan....... My god...... (Al kreeg ik er geld bij, dan nog niet.....)