Ik wil binnenkort vast wat baby verzorgingsspulletjes aan gaan schaffen. Ik vind het belangrijk dat het hoogwaardige ingredienten bevat zonder (onnodige) chemische additieven. Het kraamzorgbureau adviseerde Weleda, maar ik ken niemand die dit gebruikt. Ik ben daarom erg benieuwd of er hier iemand meer over kan vertellen, vooral hoe het bevalt en hoe de geur is. Zwitsal bv vind ik snel zurig ruiken als het een poosje op de huid zit. Ook ben ik benieuwd naar alternatieven voor Weleda, zoals Burt's Bees babylijn, Yes to Carrots voor baby's en wie weet wat er nog meer te koop is. De prijs maakt niet uit.
Ik had van Weleda de Calendulan Haar- en Body Shampoo toen de meiden klein waren. Lekker ruikend en meteen verzorgend.Ook gebruikte ik weleens de Weer-en Wind creme als het fris/koud was om op het gezicht te smeren.
Ik heb ook producten van weleda gebruikt.. Mila hielp de douchecreme erg goed tegen gaar droge, gevoelige huid.. Ruikt een beetje vreemd maar wel lekker fris ..
Ik ben ook benieuwd naar burts bees, zag het bij sephora liggen, ben dus erg benieuwd, hopelijk is er iemand met ervaring van, de ytc lijn wil ik ook wel weten of dat wat is, ik gooi dan gewoon mijn mega overvolle la (wel 20 verschillende soorten) zwitsal weg, want volgens mij droogt dit te erg uit, en voor de geur kan je altijd de zwitsal parfum spuiten op hun kleding! Kortom ik lees mee, en hopelijk heeft iemand er ervaring mee...
ik gebruik hier Welleda! wel harstikke duur...maar.... ik heb een half jaar stage gelopen bij Welleda in Zoetermeer en heb dus UREN op mijn houte boomstam krukje gezeten in de volle zon om bloemetjes te plukken voor in de thee,shampoo,snoepjes enz... alles in dat hele gebouw gaat zo veel mogelijk op natuurlijke basis