Baby doos Prenatal ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Inaya, 2 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

De babydump doos is de allerleukste! En geen reclame erin :)

2. mamav4

mamav4 Niet meer actief

Ik haal nooit van die dozen op, het meeste ga je niet eens gebruiken, dus wat moet ik er dan mee? Ook al is het gratis....

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik vond de etos doos best leuk!

Maar vond die van de babydump ook super leuk!!
    De blije doos weet ik nog niet.. daar moet ik nog even op wachten

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Mee eens..

krijg je eens wat gratis is het nog niet goed ;)

5. mamav4

mamav4 Niet meer actief

Als ik het hier thuis voor aan de deur zou krijgen zou ik het gewoon aannemen.
    Maar om er apart voor naar een winkel te rijden...? Terwijl ik weet dat ik 99% uit de doos gewoon weg doe, dat vindt ik gewoon zonde en dat heeft niets met ondankbaarheid te maken!

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vond het ook een doos van niks.

Voor folders hoef ik niet naar de winkel die krijg ik ook wel in de bus.

En het zakje pap wat er in zat kon ik al weggooien voor Sandro 4 mnd was aangezien hij al overdatum uit de doos kwam hahaha.

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    de blije doos vond ik best leuk!
    met name het gratis babybordje en lepeltje (wordt hier veel gebruikt)
    tis logisch vind ik dat ze er reclame in doen...
    ook wel ff leuk om door te bladeren en daarna in de papier container , zoals met alle reclame!
    Verder zat er ook nog zinkzal tubje in van zwitsal.

De babydoos van de prenatal vond ik destijds ook erg leuk! sokjes , creme-pjes , zeepjes etc etc.

ik reed er niet apart voor heen , maar toen ik in de buurt was , haalde ik de dozen op.

8. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik had mezelf deze keer niet opgegeven voor die Etosdoos, omdat ik die telefoontjes achteraf zo irritant vind.

Maar nu had mijn moeder dat (wel heel lief) gedaan voor mij!
    Moest 2 weken terug toch even de stad in en toen de doos opgehaald! En ik vond hem best leuk!
    Bij mij zat er een Kinderen en Wij jonge ouders in, een fles van chicco met zo'n schuine speen (die ik dezelfde dag bij de prenatal had gekocht omdat ik die graag uit wilde proberen, zul je altijd zien!) een speentje, een zwitsal bak voor de luierdoekjes + een pak luiderdoekjes, een tubetje zinkzalf, een tube buikbalsem voor mama, een slabbertje, 2 luiers en natuurlijk heel veel reclame!:D

Maar toch over het algemeen best weer leuk!

De babydumpdoos vond ik trouwens wat minder, maar ach, alles wat gratis is is mooi meegenomen!!!

9. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    blijde doos van prenatal is leuk!!

die van etos is idd niet veel.. ik had er 1 met boekjes en bonnen die allemaal allang verlopen waren :S

10. Lady7

Lady7 Niet meer actief

die van de babydump vond ik t leukst, daarna die van prenatal!
    Leuke van die van prenatal is dat je er een gratis abbo op een magazine bij krijgt :)

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ga geen kwartier rijden voor een doos vol papier.. Dus.

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Die van babydump vond ik zelf niks.. in iedergeval geen dingen die ik zelf zou kopen zoals die plastic lepeltjes en de drinkbekers, de knuffel etc vond ik ook niet mooi. die van etos dan weer wel. Er zaten magazines in (altijd leuk) en een potje zalf, mama buikbalsem, wat pampers, speen en nog wat dingetjes. De blije doos vond ik ook wat matig.. een advent flesje, een speen, paar pampers en veel folders.

Maargoed ik vind het wel heel leuk om de dozen op te halen en lekker te kijken wat erin zit. Ik denk dat ik de babydozen straks ook gewoon op ga halen. Sja.. ben toch een nederlander. ;D

13. Mommy2012A

Mommy2012A Actief lid

4 nov 2011
    489
    0
    16
    Vrouw
    Een advent flesje is al twv 7/8 euro.. Dus ik ben zeer zeker dankbaar voor de babydozen. In ieder doos zit wel iets bruikbaars. Toppie!

14. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wanneer in je zwangerschap kan je de blije doos ophalen?

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    volgens mij in maand 7..

16. scooby26

scooby26 Actief lid

27 nov 2011
    390
    0
    0
    Sittard
    Heb vandaag de ophaal kaart via de post gekregen voor de blije doos van prenatal. Ben nu 23 weekjes in verwachting... moet hem wel halen voor 28 april staat erop. Vond die van babydump ook wel het leukst tot nu toe, zat een leuk rompertje in met de tekst" i love papa'' en een leuk slabbertje met beertjes wel erg klein beide maar wel leuker als die van de etos daar zat bijna alleen papier in ja :)

17. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wat een verschil in dozen! In "mijn" etosdoos zat ook die chico fles ( erg blij mee! ) en een difrax speen, tubetje buikbalsem en wat tijdschriften, maar dit jaar geen billendoekjesbox enzo... Die had ik vorige keer bij dochterlief wel.

Babydump doos vond ik niet zoveel, ja de bekers gebruikt dochterlief wel, maar die is al 16 maanden dus voor tijdens je zwangerschap is 't erg ver vooruit gedacht...

18. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Nou ja, gratis, je verkoopt natuurlijk gewoon je persoonsgegevens voor wat babyspulletjes. :)

19. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ik heb gisteren de etos doos opgehaald en ik vind het een hele leuke doos.
    Flesje, billendoekjes doos en pak doekjes van zwitsal, Speen reinigingsdoekjes, slabber, tubes buikencreme en zinkzalf, luiers van pampers. Blikjes alcoholvrij bier. Veel kortingsbonnen en echt leuke tijdschriften. De doos was ook enorm zwaar. :D

20. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Ik vond de doos van prenatal erg leuk. Zat precies hetzelfde in als bij bellerose.

Die van de etos vond ik echt helemaal niets! Er zat alleen maar reclame in en een difrax speen en een tubetje buikzalf dat al half leeg was. Verder alleen maar papier. Vond ik flink tegenvallen, als is zo'n speentje natuurlijk al een paar euro.

Doos van de babydump vond ik ook leuk.

Deel Deze Pagina