Wanneer bestellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jenny, 17 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik heb een vraagje. Waneer hebben jullie het kamertje besteld en wanneer de kinderwagen gekocht. Meestal kun je die toch ook onder voorbehoud bestellen of niet?
    Alvast bedankt, Jenny
     
  2. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi jenny

    Wij hadden de kinderwagen al heel erg vroeg besteld . Maar als er iets mis zo gaan ( waar je natuurlijk niet vanuit gaat ) dan kregen we ons geld terug . En de babykamer had ik ook heel snel maar die had ik via internet ( 2 de hands ) volgens mijn heb ik mijn wagen besteld voordat ik 12 weken was .

    groetjes yvonne
     
  3. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Het kamertje hebben wij besteld toen ik 13 weken was... En de kinderwagen toen ik een week of 20 was.
     
  4. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Volgens mij moet je rekening houden met een gemiddelde levertijd van 3 maanden. Bij de meeste winkels is het zo dat je je geld terug krijgt mocht er onverhoopt iets mis gaan.
     
  5. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    inderdaad!!! als het bij ons mis zou gaan, krijgen wij gewoon ons geld terug.... (na ja... een groot gedeelte dan.....ondanks dat het kamertje al kant en klaar boven staat..) maar goed, daar gaan we niet van uit!
     
  6. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    ik zou gewoon lekker rondkijken en als je iets ziet bestellen houd idd wel rekening mee met de levertijd ze komen het dan bezorgen als jij dat wilt kan zolang opgeslagen worden.
    Ik kon niet mijn geld terug krijgen van de kamertje omdat het zelf gemaakt is hihi ;)
     
  7. MirandaT

    MirandaT Niet meer actief

    Wij hebben het ook met 12 weken allemaal besteld.
    Mede omdat er best wel een lange levertijd op zit.

    En wij kregen ook de garantie, dat als er wat mis mocht gaan, we ook ons geld terugkrijgen.
     
  8. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Deze week komen de meubeltjes van de kinderkamer binnen. De kinderwagen hebben we al een poosje, omdat dat een mooie aanbieding was
     
  9. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Hallo Jenny,

    Toen wij met 12 weken een echo hadden gehad, hebben wij gezegd; dan gaan we nu lekker rond kijken naar spulletjes, want dan kan je de prijzen over de verloop van je zwangerschap wat spreiden. Het kost natuurlijk best veel geld en helemaal als je alles nieuw moet hebben. Omdat wij net een nieuw huis hebben gekocht hebben we besloten om het meeste 2e hands aan te schaffen, niet het goedkoopste van het goedkoopste, maar wel degelijk 2ehands spul. De kinderkamer hadden wij nog van mijn zoontje, maar heel veel had ik weg gedaan, omdat ik niet dacht ooit nog een 2e te krijgen.
    Dus hebben nu 2e hands een kinderwagen op de kop getikt, een maxi-cosi, boxkleden,een badje en stander, wat jasjes, voetenzak voor de maxi-cosi, matras, hemeltje.
    Wat nieuwe verf uitgezocht om de kinderkamer toch te verfrissen en daarbij een heleboel nieuwe MEISJES DINGEN :) Want dat hadden wij helemaal niet!! En de kast hangt nu vol!! (mijn vriend is al bang dat ons kleintje straks meer kleding heeft hangen dan wij zullen hebben) Roze dekens aangeschaft Roze biesjes voor aan het hemeltje, roze/rode verf hihihi!! Voor een hele kinderkamer staat idd vaak een tijd voor levering (hadden we bij mijn zoontje wel nl) en daar moet je rekening mee houden, maar ik zou als ik jullie was lekker eens gaan rond kijken en eens vragen hoelang je daar voor moet rekenen dat ze kunnen leveren, want ik denk dat jijzelf ook vast wel een lichte planning in je hoofd hebt wanneer je uiterlijk de babykamer klaar wil hebben!!!
    Veel plezier met straks lekker baby shoppen!!!!!!!

    Liefs carry
     
  10. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    ik hoef geen geld aan de kinderkamer uit te geven want dat krijg ik van mijn schoonzus. maar de kinderwagen heb ik pas besteld omdat de kleur die ik wilde nu niet meer gemaakt wordt en de voorraad snel op raakte heb nl de Quinny speedi SX Kleur Forrest Flame was er gelijk weg van toen ik hem zag.
     
  11. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Wij hebben net de kinderwagen gekocht (met 14 weken) en de babykamer besteld. We hadden een leuke aanbieding gezien en tja, dan kun je nog heel lang wachten, maar ik vind het wel een prettig idee dat we nu al twee hele grote dingen gekocht hebben. Weten we een beetje hoe de financiele planning ervoor staat :D En de kamer heeft inderdaad een levertijd waar je rekening mee moet houden (2 maanden in ons geval).
     

Deel Deze Pagina