Hoi!! We hebben 2 weekjes geleden een echo gehad, en aangezien we ook deze keer het geslacht willen weten, vroeg ik de gyn of ze wilde kijken, maar ons ukkie hield de beentjes mooi bij elkaar! Na de exho zei ze het kan goed een meisje zijn die houden altijd de beentjes bij elkaar. Gelukkig hebben we al een kerngezonde zoon, maar deze keer denk ik zelf ook dat het een meisje word. Mijn vraag is nu: is het bij jullie wel eens voorgekomen dat ze bij de 20 weken echo ook niks konden zien? Omdat beebje eerder zijn of haar beentjes bij elkaar hield? Wat werd het bij jullie? Gewoon nieuwsgierigheid hoor! Gezond zijn is het allerbelangrijkste natuurlijk! Liefs
Hier ook beentjes bij elkaar en ook een meisje, en ken er nog meer! Volgens mij kan een jongen dat niet zo goed. Maar je weet natuurlijk nooit!
Bij zl wilde we niet weten wat het werd, en met alle echo's werkte hij wat dat betreft goed mee. Hij heeft het nooit laten zien. (Tot grote frustratie van sommige nieuwsgierige echoscopistes ) Onze meid daarentegen gooide meteen haar beentjes wijd.
Ik heb nu drie echo's gehad waar ze het geslacht konden zien. 3 verschillende artsen en alledrie zeiden ze dat hij erg trots was op zn piemeltje omdat hij hem zo goed liet zien met de beentjes wijd. Bij onze dochter konden ze het met 20 wk ook zien, maar bij een meisje maak je zo'n opmerking minder snel, dus ik weet niet of zij nou ook zo wijd lag
Ik heb heel veel echo's gehad en ze had ook altijd haar beentjes goed bij elkaar. Bij 19 weken dacht de vk dat ze een meisje was maar ze twijfelde, later die week de 20 weken echo en toen was het beter te zien, heb wel bij de 30 weken echo nog gevraagd en nog steeds een meisje en na de geboorte ook Maar ze hield idd ook altijd de beentjes bij elkaar. Dus kan best zijn dat het met de 20 weken echo wel te zien is. Misschien een tip, geef van te voren aan dat je het graag wilt weten, dan kijken ze als hij/zij ff goed ligt. Ten minste zo deden ze dat bij mij want was niet in 1 keer gelukt en aangezien die echo ff duurt dan lukt het vast tussendoor. Maar ligt ook aan wie de echo maakt natuurlijk, denk dat de meesten er wel rekening mee houden.
Bij mijn dochter konden ze het pas zien met de groei echo van 36 weken en dag later was ik bevallen dus kon niet goed gericht shoppen en baalde daar ontzettend van
Ohh dat kan ik me heel goed voorstellen gaab27! Eerlijk gezegd ben ik daar dus een beetje 'bang' voor. Nog 3 dagen dan zullem we het hopelijk weten.
Nou hier niet goed te zien. Met 16 weken pretecho toen dacht ze een jongen! Met 20 weken echo dat die vrouw eerder een meisje! Gister geslachtsbepaling laten doen en geslacht nog steeds onbekend. Ze konden niet goed zien wat het nou was. Dus moeten nog langer afwachten!
Ohhh! Dat is toch al helemaal sterk zeg! En spannend! Wow! Hemel wat een geduld moet je dan hebben! Ik ben benieuwd dan zeg!
Hier ook een dame die haar benen gesloten hield, achteraf maar goed ook want we hadden elkaar verkeerd begrepen. We wilden allebei niet weten wat het zou worden.. Deze liet het fantastisch zien, dus inderdaad... nu worden het blauwe muisjes... Ik ken van 2 andere stellen waarbij het kindje bij 20 weken echo ook gesloten benen lieten zien en allebei roze....
Hier ook een meisje die der benen dicht hield haha Ik mocht toen even een rondje om lopen beetje schudden en springen en toen lag ze goed. Donderdag mogen we weer ben benieuwd mijn gevoel zegt weer een meisje !
Hier ook een meisje die haar beentjes op elkaar hield. Nu zwanger van een jongetje die elke echo met zijn benen wijd zit haha heb al 6 keer bevestigd gekregen dat het een jongetje is.
Ooh herkenbaar dit zeg. Hier ook 2x de benen bij elkaar gehouden tijdens de echo. Ze dacht daarom aan een meisje. Wij moeten nu wachten tot de 28 weken echo...zooo jammer, had zon zin om te shoppen na een jongen hahaha
Ja, hier ook 2 dametjes die de benen stevig bij elkaar hielden Uiteindelijk wel kunnen zien gelukkig maar daar waren telkens 2 echo's voor nodig haha!
Bij de 20 weken echo van Eva hield ze ook haar benen bij elkaar en kon de verloskundige het niet zien. En Eva is dus een meisje .