Ik wil heel graag zo'n activity table (geen water- of zandtafel, echt iets voor binnen) aanschaffen. Maar ik weet niet welke Teveel keuze. Welke hebben jullie (of welke vinden jullie een groot succes bij bijvoorbeeld het kdv of bij familie en vrienden)? Liefst wil ik wel een beetje een stevige die niet direct alle kanten opschuift. Ik zou heel erg geholpen zijn met jullie tips en ervaringen. Goedkoop zijn die dingen niet maar dochter is zo van het staan op dit moment (wil ook staand spelen) dat ik denk dat we er veel aan hebben.
Ligt er aan wat je wilt: kunststof of hout? Muziek en geluid erin of juist niet? Ik vind ze persoonlijk nogal lelijk . Van hout is bijvoorbeeld een kubus ook leuk, daar kan zowel zittend als staand aan gespeeld worden, bijvoorbeeld zoiets: Activiteiten Kubus - boter, kaas en eieren van EverEarth
https://toyhouse.nl/activiteiten-tafel?gclid=CIPuuK2ly8YCFWHHtAodcfAG1A Deze hebben wij. Hij schuift op het laminaat wel opzij, op het vloerkleed niet.
Zo'n soort kubus hebben wij ook! Mijn zoontje van bijna 9 mnd speelt er al mee, vooral de kraaltjes enzo die ronddraaien. Ook dochter van 3 speelt er nog wel eens mee