Ja Dax is ook vaak nog moe maar kan de slaap niet meer vatten. Gelukkig gaat het de laatste tijd wel wat beter. Hij slaapt nu nog wel eens een dik uur (2x35 minuten...) ipv een dik half uur. Ik vind het altijd knap als ik lees dat bepaalde leeftijdsgenootjes dan niet langer dan 2 uur wakker kunnen zijn. Daar kan ik me helemaal niks bij voorstellen. Dax is hier met gemak 5 uur wakker of zo . Vanmorgen zijn we eens gaan winkelen, direct na de eerste fles. Doen we nooit, was de eerste keer. Normaal slaapt hij van half 11 tot 12 uur maar in de wandelwagen heeft hij welgeteld 10 minuten zijn ogen dichtgehad.... Vervolgens is hij pas om half 3 naar bed gegaan dus is eigenlijk van 7.00 uur tot 14.30 uur wakker geweest met een heeeeel klein tukkie tussendoor. Verder is hij elke dag wakker van 16.00 uur tot 20.30 uur.....
Eva is vaak ook na 2 a 3 uur weer moe... maar als we op pad zijn en ze kan niet slapen in de wagen (of maar heel kort), dan maakt dat haar ook niet uit en blijft ze lekker wakker. En Eva slaapt 's avonds rond 7 uur tot 's ochtends 7 uur.
Ik lees mijn bericht nu terug en het komt anders over dan ik bedoelde. Het lijkt alsof ik het niet geloof dat andere kinderen maar 2 uur wakker kunnen zijn. Dat is natuurlijk niet zo, ik geloof dat zeker alleen bij ons thuis komt dat niet zo vaak voor (behalve dan tussen zijn nachtslaap en ochtendslaapje) hihi. Dax slaapt overigens van ca. 20.30 uur/21.00 uur tot 6.30/7.30 uur. Dat is al beter geweest....
Ik had je vorige berichtje goed begrepen . Eva is zo druk en slaapt zo kort, dat ze het vaak gewoon niet langer trekt. Ik zou haar wel kunnen wakker houden, maar ik ben dan zelf ook wel weer toe aan een beetje rust en Eva ook. Is het beneden jengelen en telkens maar ontevreden, doe ik haar naar bed, ligt ze daar nog lekker te keuvelen en valt uiteindelijk in slaap.
ik heb ook altijd het slaapzakje aan t eind ingestopt.maar toch....ik kwam vanochtend bij dr toen ze lag te brabbelen.wat denk je...? madam lag met dr hoofd richting voeteneind en op dr buikje....
Ik heb de hoop opgegeven om maricha s'morgens in dezelfde positie te trefen als ik haar op bed heb gelegd... Deze dame gaat echt het hele bed door, dan ligt ze weer ondersteboven, opgerold in 1 van de 4 hoeken raarste positie was met het warme weer. Toen was het bij haar op de kamer zo warm dat we haar alleen in rompertje op bed hadden gelegd zonder dekentje... nou de volgende ochtend lag ze overdwars met haar beentjes tussen de spijltjes. Dus zag ineens 2 beentjes uitsteken hahaha... Maar idd wij hebben ook camera's in de babykamer, kunnen we toch checken zonder haar kamertje binnen te moeten komen. ps voor de liefhebbers: de camera's zijn nu in de aanbieding bij kijkshop (hebben van de week nw bij gehaald voor de beeb)
Grappig he, Eva ligt bijna altijd overdwars met haar benen (in de slaapzak) door de spijlen heen. Zonder slaapzak wordt ze erg onrustig, omdat haar benen er dan helemaal uitsteken en dan kan ze helemaal niet meer bewegen . Dus hoe warm het ook is, er gaat altijd een dun slaapzakje aan. Die camera's, hoe duur zijn die? Werkt dat ook goed in het donker? Ben eigenlijk heel benieuwd hoe ze het voor elkaar krijgt zo anders te gaan liggen . Nu ligt ze op haar buik (uiteraard) met haar hoofd aan het voeteneinde.
Ik keek net op de site van Kijkshop en zie een observatiesysteem van Alecto voor 169 euro, die zal je wel bedoelen? Is me een beetje veel te duur .
Nee, zijn witte beveiligingscamera's die je oa voor de babykamer kunt gebruiken. Net ff voor je naar een merk gezocht maar zie dat nerges staan. Wat je ook kunt doen als je een prijsknaller in de buurt hebt ff daar kijken naar de camera's van watshandy. die zijn net zo goed. Ow en ze kosten rond de 50 euro. En er zit ook een night vision op zodat je s'nachts (of wanneer het donker is op de babykamer) ook gewoon kunt kijken