Weinig eten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Skye, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Aan het begin was Kyra een echte vreetzak. Ik moest voor haar zelfs voeding voor hongerige baby's halen (tijdelijk) omdat ze niet genoeg had aan de normale voeding. Sinds dat ze 1,5 maand oud is, zit ze op 6x 150ml + 5 scheppen. Dat is dus (uitgaande van water in ml) 900ml per dag. Nu is ze bijna 3 maanden, en ipv dat we meer voeding gaan geven, gaan we telkens minder geven. Ze krijgt nu nog maar 5x 150ml. Daarvan laat ze overdag zelfs nog wat staan. Dat is dus maximaal 750ml dat ze per dag binnen krijgt. Zelfs toen ze 1 maand oud was, kreeg ze nog meer voeding binnen.

Is dit normaal, of moet ik dit bij het cb toch even aangeven? (was ik wel van plan)

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

je kunt het altijd aangeven bij het cb, hier wel een beetje hetzelfde, mijn meisje was altijd heeel gulzig en had altijd honger, nu ze haar omgeving ook interessant begint te vinden drinkt ze niet altijd haar fles meer leeg en komt ze soms pas voor eten als het al 4 uur of langer geleden is (dat was eerder een luxe!) ik ga er vanuit dat het te maken heeft met het ontdekken van de omgeving, melk is dus niet meer alles ;)

Deel Deze Pagina