3L preterme melk: iemand interesse?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MommyOwl, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Ik heb hier 3L preterme melk in de vriezer liggen, gekolfd in het ziekenhuis in midden juli. De Moedermelkbank kan het alleen voor onderzoek gebruiken (een kleine hoeveelheid), omdat ik niet gescreend was voordat de voorraad werd opgebouwd (er was wel bloed afgenomen toen voor controle, maar ik weet niet of daarin alle factoren zijn onderzocht, zou ik even aan het ziekenhuis kunnen vragen). Er staat ook al een berichtje op Eats On Feets, maar tot nu toe helaas nog geen reacties. Moedermelk Netwerk accepteert alleen eenmalige donaties van minimaal 13L, maar ik heb ze toch net maar een berichtje gestuurd (je weet maar nooit).

Met welke organisaties zou ik nog meer contact op kunnen nemen? Ik zou het eeuwig zonde vinden als deze melk straks weggegooid zou moeten worden!

In het mom daarvan: zijn er hier nog geïnteresseerden?

2. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    zeker het moedermelk netwerk benaderen. Chella heeft ook vaak moeders die bijvoorbeeld wel zonder bloedtest de melk willen gebruiken en die kunnen enorm blij zijn met jou 3 liter!!

kan je meisje de melk niet opdrinken?

3. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Ik heb vanochtend inderdaad een email gestuurd naar het Moedermelk Netwerk. Hopelijk is er iemand die de melk (snel) wilt, want het is al 2 maanden ingevroren. Moedermelk blijft toch maar 3 maanden goed in een "normale" keuken vriezer? Mijn moeder heeft wel een grote vrieskist in de garage staan. Als ik daar nu de melk in doe, kan het dan langer goed blijven dan die 3 maanden? Of had het dan al vanaf het begin in die vrieskist moeten zitten?

Mijn meisje drinkt nu eindelijk goed uit de borst. Het is een hele strijd geweest: prematuur geboren, dus eerst te zwak om goed uit de borst te drinken en haar reflexen moesten zich ook nog ontwikkelen, daarna veel hulpmiddelen moeten gebruiken en flink oefenen met z'n tweeën, daarna tongriempje/lipbandje ellende. Ik ben nu zo blij dat de borstvoeding eindelijk goed verloopt, dat ik mijn meisje liever niets anders wil aanbieden ;) Dus echt alleen live uit de borst (zij wilt overigens ook niks anders dan mama in haar mond). Dus haar de melk geven zou een puzzel worden. Bovendien zou ik dan weer moeten kolven, en dat zie ik echt niet zitten. Nee, ik heb veel liever dat ik iemand anders blij kan maken met mijn melk :D

Deel Deze Pagina