baby drijft alleen af naar zee

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door brownielover, 3 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.239
    16.606
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vind het trouwens echt wel bizar.
    Je kind drijft in zee rond en jij besluit lekker bij te kleuren in de zon.

2. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Om er maar even een generalisatie tegenaan te smijten... Sommige Britten (óók de all-inclusive exemplaren) zijn best te pruimen hoor... ;)

3. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ik lees dit nu pas.., Wauw.. Al is het niet je eigen kind. Je moet gewoon überhaupt zorg dragen als je een kind mee hebt. Dit is echt té bizar!!!

4. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Och, arm popje! Wat moet ze bang zijn geweest!

Hoe kom je er in hemelsnaam bij om even lekker te gaan chillen, terwijl je dreumes zonder heel duidelijk besproken toezicht aan zee zit? :( Er zijn domme beslissingen en er zijn DOMME beslissingen. Wow... Ik hoop heel erg dat deze ouders zich gigantisch kapot zijn geschrokken en dat het voor hen een traumatische ervaring is gweest, waarvan ze iets geleerd hebben. Een onderzoek naar hun geschiktheid als ouders zou me trouwens ook niet heel raar lijken.

5. bloemetje95

bloemetje95 Niet meer actief

Ik probeer ook maar een reden te bedenken wat die ouders bezielt heeft ;) Kan me er ook totaal niks bij voorstellen

6. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Wat een imbecielen! Sorry hoor maar hoe kunnen mensen nou zo oerstom zijn!
    Dat je je kind in zee kan leggen en dan lekker op het strand gaat bakken. Onbegrijpelijk!

7. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Godzijdank dat ze ongedeerd is gebleven.

De ouders hebben hun lesje geleerd.

8. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Mensen onderschatten de zee. Denken dan, kan geen kwaad, de zee is rustig, maar ze vergeten vaak de onderstroming.
    Toen ik 5 was heb ik gezien dat er een man aanspoelde. Geloof me, ben nu 45, maar zie het nog precies voor me. Mijn kinderen mogen tot hun enkels in het water en ik zit er bij en hou als een havik alles in de gaten.

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wat een debielen! Of het kindje nou 10 maanden was of twee jaar is idd moeilijk te zien, maar duidelijk is het dat de ouders niet voor een kind kunnen zorgen en dat dus ook niet meer zouden mogen doen. ;)

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    BIZAR. Ik hoop dat er in Turkije ook een AMK/jeugdzorg-achtige organisatie is die dit gezin de komende tijd eens goed gaat bekijken.

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    En dan nog ni eens over de zeik zijn.. Alsof t maar n dingetje is..

12. misa

misa Niet meer actief

Ik vraag me af of het verhaal niet helemaal uit de context is getrokken. Het kindje lijkt geen 10 maanden (al doet de leeftijd er niet toe). Maar dat de ouders lekker zijn gaan zonnen is natuurlijk makkelijk gezegd/verzonnen.

Maar hoe dan ook: te triest voor voor woorden dat het meisje daar alleen dobberde. Wat de reden ook is.

13. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

Lost in translation oftewel de reden kan ook vanuit het turks verkeerd zijn geïnterpreteerd. Blijft een vaag verhaal.

Deel Deze Pagina