Ik vind het trouwens echt wel bizar. Je kind drijft in zee rond en jij besluit lekker bij te kleuren in de zon.
Om er maar even een generalisatie tegenaan te smijten... Sommige Britten (óók de all-inclusive exemplaren) zijn best te pruimen hoor...
Ik lees dit nu pas.., Wauw.. Al is het niet je eigen kind. Je moet gewoon überhaupt zorg dragen als je een kind mee hebt. Dit is echt té bizar!!!
Och, arm popje! Wat moet ze bang zijn geweest! Hoe kom je er in hemelsnaam bij om even lekker te gaan chillen, terwijl je dreumes zonder heel duidelijk besproken toezicht aan zee zit? Er zijn domme beslissingen en er zijn DOMME beslissingen. Wow... Ik hoop heel erg dat deze ouders zich gigantisch kapot zijn geschrokken en dat het voor hen een traumatische ervaring is gweest, waarvan ze iets geleerd hebben. Een onderzoek naar hun geschiktheid als ouders zou me trouwens ook niet heel raar lijken.
Ik probeer ook maar een reden te bedenken wat die ouders bezielt heeft Kan me er ook totaal niks bij voorstellen
Wat een imbecielen! Sorry hoor maar hoe kunnen mensen nou zo oerstom zijn! Dat je je kind in zee kan leggen en dan lekker op het strand gaat bakken. Onbegrijpelijk!
Mensen onderschatten de zee. Denken dan, kan geen kwaad, de zee is rustig, maar ze vergeten vaak de onderstroming. Toen ik 5 was heb ik gezien dat er een man aanspoelde. Geloof me, ben nu 45, maar zie het nog precies voor me. Mijn kinderen mogen tot hun enkels in het water en ik zit er bij en hou als een havik alles in de gaten.
Wat een debielen! Of het kindje nou 10 maanden was of twee jaar is idd moeilijk te zien, maar duidelijk is het dat de ouders niet voor een kind kunnen zorgen en dat dus ook niet meer zouden mogen doen.
BIZAR. Ik hoop dat er in Turkije ook een AMK/jeugdzorg-achtige organisatie is die dit gezin de komende tijd eens goed gaat bekijken.
Ik vraag me af of het verhaal niet helemaal uit de context is getrokken. Het kindje lijkt geen 10 maanden (al doet de leeftijd er niet toe). Maar dat de ouders lekker zijn gaan zonnen is natuurlijk makkelijk gezegd/verzonnen. Maar hoe dan ook: te triest voor voor woorden dat het meisje daar alleen dobberde. Wat de reden ook is.
Lost in translation oftewel de reden kan ook vanuit het turks verkeerd zijn geïnterpreteerd. Blijft een vaag verhaal.